Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Oroszország 450 milliárd rubelt (több mint 3000 milliárd forintot) fordít a transzszibériai vasútvonal felújítására és két másik nagy közlekedési projektre.
Vlagyimir Putyin elnök az ITAR-TASZSZ orosz állami hírügynökség beszámolója szerint bejelentette, hogy felújítják a transzszibériai vasútvonalat, valamint megépítik a Moszkvát Kazannyal összekötő 800 kilométeres gyorsvasúti pályát, és egy Moszkva körüli autópálya körgyűrűt. Putyin elnök a közlekedési projekteket már a június végi szentpétervári nemzetközi gazdasági fórumon bemutatta a nemzetközi befektetői közösségnek.
Az ITAR-TASZSZ hírügynökségnek Vlagyimir Putyin elmondta, hogy a beruházásokra szánt összeg nem elegendő a teljes kivitelezéshez, az állam ezzel csak a magánbefektetők előtt kívánja egyengetni az utat. "Úgy gondolom, hogy bizonyos kockázatokat az államnak kell vállalnia, és neki kell megtennie az első lépéseket is" - fogalmazott. A közlekedési infrastruktúra modernizálása különösen fontos feladat a 2014-es téli olimpiai játékokat és a 2018-as futball-világbajnokságot megrendező országban.
A Moszkva és Vlagyivosztok között húzódó 9288 kilométeres transzszibériai vasútvonalon évente 120 millió tonna árut szállítanak. Az elmúlt öt évben keleti irányban 55 százalékkal nőtt az áruforgalom.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.