Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megérkezett Budapestre az Air Serbia szerb légitársaság első járata kedd reggel Belgrádból. A légitársaság a nyári menetrendben naponta közlekedik a két város között.
A járatot teljesítő ATR 72-600-as gépet a szokásoknak megfelelően vízsugárral köszöntötték a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Az első járatot a ferihegyi betonon Rade Drobac, a Szerb Köztársaság budapesti nagykövete, Nikowitz Oszkrár belgrádi magyar nagykövet, Szlobodan Ztamenkovics, az Air Serbia kereskedelmi igazgatója és Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója köszöntötte.
A Budapest Airport közleménye idézi Dane Kondićot, az Air Serbia vezérigazgatóját, aki szerint a járat újranyitása az üzleti és a szabadidős utasoknak egyaránt igen kedvező. Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója biztos abban, hogy a belgárdi járat sikerre van ítélve és rövid idő alatt nagyon népszerű lesz az utazók körében.
A korábban Jat Airways néven működő Air Serbia azok után váltott nevet 2013 októberében, hogy stratégiai megállapodást kötött az Etihad Airways-zel. Ennek keretében az Etihad megszerezte a szerb fuvarozó részvényeinek 49 százalékát és a menedzsmentjogokat öt évre. A szerb állam 51 százalékkal és a kilencfős igazgatóságban öt fővel képviselteti magát a vállalatban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek – derül ki a HVG toplistáiból.