Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Csúszik a BKK utastájékoztató rendszerének, a Futárnak a kiépítése, az állam szerint a beszállító a hibás.
A tervezettnél később, de lassan befejezik a budapesti forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer (Futár) kiépítését; a csaknem hétmilliárd forintos beruházás beszállítóját kötbérfizetésre kötelezte a főváros – számol be róla keddi cikkében a Napi Gazdaság.
Utolsó fázisában tart a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszerének kiépítése – tudta meg a lap a BKK-tól –, a járművek többségének irányítását és felügyeletét már az új rendszerben végzik. A villamosflotta felének szerelése az előírt határidőn túl, a szállító miatt késedelmesen fejeződik be, ezért a BKK kötbérezni kívánja a rendszer szállítóját.
A hatvan százalékban európai uniós társfinanszírozású projektnél ugyanakkor sikerült a csaknem négymilliárd forintos támogatási összeget teljes egészében megőrizni és sikeresen lehívni – hangsúlyozta a BKK.
A hátralévő költségeket a fővárosi önkormányzat által a kötelező társfinanszírozásban biztosított kétmilliárd forint önerőből finanszírozzák. A 6,7 milliárd forint kivitelezési költségből május elejéig 6,2 milliárd forintot fizettek ki, amelyből félmilliárd forint kötbért érvényesítettek. A késedelem szankcionálására a cikk szerint további eszközök is a BKK rendelkezésére állnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.