Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Hát nem kormányon, az biztos. 2006-ban mondta, országértékelő túrája szentesi állomásán. A nyilatkozatot a Napi.hu ásta elő.
"Magyarországon a személygépkocsi fönntartása szinte luxusszámba megy (...) ugyanakkor Magyarországon a gépkocsi – bizonyos színvonal alatt – nem luxus, hanem munkahely, megélhetés, ezért ennek a költségeit jelentősen csökkenteni kell" – mondta Orbán Viktor Fidesz-elnök 2006-ban, országértékelő beszélgetései szentesi állomásán.
A miniszterelnöktől származó idézetet a Napi.hu ásta elő, megjegyezve, hogy Orbán 1500 hallgató előadott beszédében arra nem tért ki, hogy miként lehetne az autózás költségeit csökkenteni.
2010, a második Orbán-kormány megalakulása óta azonban nem sok intézkedés látszott elősegíteni a 2006-ban megfogalmazott célt. 2011 végén nőtt a gázolaj jövedéki adója, 2012-től megszűnt a négynapos autópálya-matrica, helyette 10 naposat kell venni, 2013-tól jelentősen nőtt az autógáz adótartalma. 2015. januártól pedig az igen forgalmas, főváros környéki autópálya-szakaszon vezetik be az úthasználati díjat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.