Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nem valami jók az esélyek még Lázár szerint is, hogy a magyar-kínai közlekedési megállapodást elfogadja Brüsszel.
Az már tudott, hogy a Paks2 atomerőmű projektjének lebonyolítását (vizsgálat indult, hogy nem merül-e fel tiltott állami támogatás, illetve az orosz Roszatom kiválasztásának módja is az uniós közbeszerzési szabályokba ütközhet) kifogásolja az EU. Ma a kormányszóvivői sajtótájékoztatón Lázár János elárulta, a kínaiakkal kötött közlekedési megállapodásba is beleköthet Brüsszel.
A magyar-kínai közlekedési megállapodást is vizsgálja az Európai Bizottság. Lázár szerint bár a kormány szeretné, ha dűlőre jutnának az EU-val, de, ahogy mondta, nem túl jók az esélyek ennek elfogadására. Az EU a harmadik féllel kötött megállapodás tilalmára célozgat a vizsgálat során. (A kínaiak vasútfejlesztésbe való bevonása sokáig készülődött, és nagy tervek szövődtek.)
A kínaiakkal még 2014 végén kötött megállapodást a magyar fél, a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztéséről.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.