Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A VEKE arról ír Facebookján, egy kisebb baleset után hibásodott meg az új magyar jármű, fel is kellett szórni homokkal az egész Rákóczi utat, az olajcsíkon kerékpárosok, motorosok is elestek.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület csütörtökön azt írja Facebookján, az Ikarus Egyedi által gyártott PMP-911-es rendszámú csuklós busz
kicsit odaverte magát valahol még Budán, onnan végigfolyatta az olaját a fél városon, végül Zugló vasútállomásnál szóltak a sofőrnek, hogy félre kellene állni, addigra már már dőlt belőle az olaj.
Az egyesület szerint a tócsában motorosok és kerékpárosok is elestek, a Rákóczi utat pedig végig fel kellett szórni.
Az Omnibusz szakmai blog szerint nem ez volt az első eset, hogy a buszból folyt az olaj.
Az azóta csődeljárás alá került Ikarus Egyedi Kft.-től 150 csuklós buszt rendelt a Volánbusz, és 30-at a BKV, de a gyártó határidőre csak 5-öt szállított le összesen. A BKV pedig már ki is vonta a forgalomból az Ikarus Egyeditől vett kétéves elektromos buszok közül az elsőt, és BKV-s források szerint a meglévőket is egyre nehezebb üzemben tartani, mert rendszeresen meghibásodnak.
Nézze meg, hogy himbálózik az új magyar csuklós busz az utasokkal - videó
Az Ikarus Egyedi Kft. 150 buszt kellett volna, hogy leszállítson áprilisig a Volánbusznak, 30-at a BKV-nak, azonban a határidőig összesen öt járművet adott át. Az anyagi gondokkal küzdő cég nemrég leépítésekbe kezdett, de a kormány ismét kedvezett nekik és stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítette a gyárat, hogy elkerülhessék a csődöt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.