Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A fapadosok és a magángépek is többet kanyarognak a levegőben, mielőtt landolnak.
Jócskán megnyúltak egyes Budapestre érkező és innen induló járatok le- és felszállási útvonalai – írta meg repülési adatok és pilóták beszámolója alapján a 24.hu, amely szerint a jelenség július vége óta érzékelhető. Nagyjából azóta, hogy Orbán Viktor miniszterelnök rendeletben tiltotta meg, hogy a légi irányítók sztrájkolhassanak.
A 24.hu szerint azóta a repülők a korábbi – a lehető legrövidebb – útvonal helyett gyakran nagyobb kanyarokat, hurkokat tesznek meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közelében. Az útvonalról nem a légitársaságok döntenek, azt minden esetben a légi irányítók jelölik ki a gépek számára.
A Dubaj–Budapest járat útvonala például májustól júliusig szinte nyílegyenes volt, augusztusban viszont a lenti képernyőfotó alapján már jókora kanyarokkal érte csak el Ferihegyet”.
– olvasható a portál cikkében.
A lap szerint a szakemberek a NER kedvenc magángépével, az OE-LEM lajstromjelű Bombardier-vel sem tettek kivételt.
A portál azt írja, hogy hosszabb útvonalakat jellemzően csak akkor jelölnek ki a gépeknek, ha például túlságosan megtelik a város fölötti légtér. Tavalyhoz viszonyítva ugyan jelentősen megnőtt a forgalom Budapest légterében, de a 2021-es adatok így is elmaradnak a 2019-ben mért rekordszámú gépmozgástól. A portál forrásai ezért nem is a forgalmat vélik felfedezni a jelenség mögött, szerintük inkább „masszív munkalassítás” folyik, a légi irányítók „bosszúja”. A légitársaságoknak ugyanakkor komoly extrakiadást jelenthet a hosszabb útvonal, és még egy pár perces késés is a menetrend csúszását okozhatja.
A lap kereste a HungaroControl és a légiirányítókat képviselő Control Magyar Légiforgalmi Irányítók Szakszervezetét a bértárgyalások ügyében, de egyik sem reagált.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Már be is adták a védjegyoltalmi kérelmet.
A Krímben zajlott az akció.