Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Látványosan megnőtt a MÁV iránti érdeklődés a magyar internetezők körében, főként a hétfői ítéletidő okozta fennakadások miatt, de az elmúlt hónapokban több olyan esemény is történt, ami megmozgatta a kereséseket.
Rájárt a rúd a Lázár János építésügyi és közlekedési miniszter által felügyelt Magyar Államvasutakra az elmúlt időszakban, de különösen a hét elején lecsapó ítéletidő nyomán. A MÁV és a miniszter teljesítménye persze folyamatosan jelen van a közbeszédben, de a közelmúltban a szokásosnál is többek érdeklődését váltotta ki. A Google Trends adataiból kiderül, hogy utoljára közel egy évvel ezelőtt kerestek rá ilyen sokszor a MÁV-ra, akkoriban, amikor a miniszter leváltotta a MÁV vezetését és bejelentette közlekedési akciótervét.
Az elmúlt napok fokozott érdeklődése hátterében leginkább a hétfői ítéletidő állhat, amikor a MÁV vasútikatasztrófa-sújtotta területnek nyilvánította a főváros és a Balaton környékét, amit Lázár János a társaság történetének egyik legnehezebb napjaként jellemzett, majd amikor villám csapott egy vasúti dolgozóba kedden.
Július elején még az gerjesztett némi érdeklődést, hogy amikor a MÁV bejelentette, hogyan készül az akkor várható extrém hőségre, június közepén a vonatkésésések egyszerű térképes nyomon követését lehetővé tevő Vonatinfó Lázár János utasítására történt eltüntetése, és az azt pótolni igyekvő nem hivatalos oldalak körüli huzavona mozgatta meg a MÁV-ra keresőket, de jelentős kiugrást hozott a keresésekben az emlékezetes pünkösdi hétvégére eső vasúti összeomlás a Balaton környékén:
Érdekes összevetni, hogy miként viszonyul egymáshoz a vasúti közlekedésért felelős miniszter és az általa felügyelt társaság utáni érdeklődés. A lenti ábra alapján megállapítható, hogy bár a Lázár Jánost érintő keresések alatta maradnak a MÁV-énak, de ha az utóbbival történik valami, azért az előbbire is több figyelem vetődik:
Figyelünk, mire kíváncsiak olvasóink. Cikkünk írásában segítségünkre volt a Google Trends. Ez a tartalom a Google-lel fennálló fizetett partnerség része, amely a Google Trends népszerűsítését szolgálja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.