szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A kormány olyan kommunikációs stratégiát tervez, amely a magyar lakosságban tudatosítja, a külföldi nyilvánossággal pedig megismerteti Magyarország európai jelentőségű értékeit - közölte a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) kormányzati kommunikációs államtitkársága.

Magyarország 2011 első félévében esedékes EU-elnöksége alatt csaknem kétszáz "lakossági és kulturális jellegű, a nagyobb nyilvánosságot megszólító" kísérőrendezvényt szerveznek kisebb részben Magyarországon, nagyobb részt pedig több nyugat-európai nagyvárosban. E rendezvényekkel azt szeretnék elérni, hogy az elnökség idején a politikai célok mellett közelebb hozzák az uniót a magyar, Magyarországot pedig az európai polgárokhoz - hangsúlyozta a KIM kormányzati kommunikációs államtitkársága, hozzátéve: a zeneművészettől a feltalálókig, a régmúlttól a jelenig több magyar értékre fel kívánják hívni a figyelmet.
Kiemelték: különösen fontos, hogy Magyarország elnöksége mellett januártól arra is nagy hangsúlyt helyezzenek, hogy 2011 az önkéntesség európai éve az unióban. Célcsoportjaik között kiemelt helyen szerepelnek a fiatalok, az elnökség december végén induló, hivatalos honlapján pedig "minden eddiginél több teret" kapnak majd a kulturális tartalmak - ígérték.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!