Ha a beruházó hozzájárulása után a kivitelező lehetővé tenné két vágányon a vasúti közlekedést, akkor egy vágányon mindenképpen lehetne közlekedni, ha megint baj lenne.
Ha továbbra is csak egy vágány áll rendelkezésre, probléma esetén egyirányúvá válik a vasúti közlekedés – magyarázta Szabó Anett, a MÁV-START szóvivője.
Ebben az esetben a forgalmasabb irányban közlekedtetnék a vonatokat, reggel Budapest, délután Vác felé, a kisebb utasforgalmú irányba pedig vonatpótló buszokkal szállítanák az utasokat. Ehhez Gödön tartalékbuszok állnak rendelkezésre – tette hozzá.
A MÁV megvizsgálta azt a lehetőséget is, hogy a felújítás idejére leállítják a vonatforgalmat, és helyettesítő busszal viszik az utasokat, de a 22 ezres utasforgalom mellett ez nem lehetséges.