Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Már elkezdték építeni a budapesti közbringarendszer dokkolóit a város több pontján. Összesen 75 ilyet építenek ki.
Megkezdték a MOL Bubi dokkolók kiépítését a belváros több pontján: ma már láthatóak a közbringák állomásai a VI. kerületben a Teréz körút–Király utca sarkán, a Kodály köröndön, a Városligeti fasor–Dózsa György utcánál, és az Andrássy út–Káldy Gyula utcánál - olvasható a Bubi Facebook oldalán.
A 75 gyűjtőállomás helyét a BKK már korábban, a budapestiek és a Magyar Kerékpárosklub véleményének figyelembevételével 2012-ben véglegesítette.
A közbringák tárolására alkalmas úgynevezett dokkolók a Margitsziget–Budafoki út, illetve a Déli és a Keleti pályaudvar közötti tengely mentén lesznek, a belvárosi zónában pedig átlagosan 300-500 méterenként találhatók majd gyűjtőállomások.
A rendszer áprilisra lesz kész, onnantól lehet használni a bringákat.
További részletek a közbringarendszerről itt olvashatóak.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Az adatok között négyszeres a különbség. Márpedig a 2026-os adóemelések egy részét épp ez alapján számolják ki.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.