Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Európa második legnagyobb légitársasága 628 millió eurós nettó profitról adott számot gyorsjelentésében, miközben az...
Európa második legnagyobb légitársasága 628 millió eurós nettó profitról adott számot gyorsjelentésében, miközben az előző esztendő hasonló időszakában mindössze 209 millió eurós volt a nyereség. Üzemi szinten 783 milliós eredményt könyvelhettek el. Ennél is nagyobb mértékű azonban a növekedés, ha az üzleti évből eddig eltelt teljes 9 hónapot nézzük: az 524 millió eurós adózott nyereség 17-szerese a tavalyinak.
A nyereség megugrása a légiközlekedési piac talpra állásának köszönhető. Az elmúlt hónapokban a leglassabban felépülő európai piacon is dinamikusan emelkedett már az utasok száma, a Lufthansa ráadásul ágazati összehasonlításban is jó eredményeket ért el: az előző hónapban például majd 8 százalékkal növelték az utasforgalmat szemben az Air France 1,5 és a British Airways 4,3 százalékos bővülésével. Ennek fényében nem meglepő, hogy jelentősen nőtt a vállalat árbevétele is: az első kilenc hónapban 20,2 milliárdos forgalmat értek el, ez pedig negyedével haladja meg a 2009-est.
A vállalat részvényei már szerdán is 30 hónapos csúcs közelében zártak, csütörtökön pedig tovább emelkedtek: másfél órányi kereskedést követően 1 százalékos pluszban álltak.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Milyen tényezők befolyásolják a haj egészségét? Mekkora mértékű hajhullás a normális? Valóban más a férfiak és a nők hajritkulása? És mit tehetünk, ha már megtörtént a baj? Erről is beszélgettünk a HVG egészségpodcastjának legújabb adásában.
Legfeljebb 50 millió forintot lehet majd felvenni 3 százalékos kamaton.
Gyökeresen átalakul a járműtervezés gyakorlata, s ebben egy magyar startup, a Shapr3D is meghatározó szerephez jutott. Közben gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata is.
A NER fői nagyvállalkozója csak a kockázatosnak ítélhető közbeszerzések keretében akár 2,2 ezer milliárd forint járadékot zsebelt be bő tíz év alatt.
Jogerős ítélet kötelezi az intézményt, hogy elárulja: ki keresett azon, hogy egy magáncégnek fizető betegek soron kívül részesülhettek az állami kórház szolgáltatásaiból.
Milyen autó képes erre egyáltalán?