Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A gyártó ettől várja a sörfogyasztás fellendülését, annak ellenére, hogy csak néhány országban fogyaszthatják új terméküket a vásárlók.
Egyre rosszabb helyzetbe kerülnek a sörgyártók az Egyesült Államokban, ugyanis úgy tűnik, az emberek - és főleg a fiatalok - már nem isznak annyi sört, mint korábban. A Heineken ezért nagy dobásra szánta el magát: július végén piacra dobta a marihuánás sört. A termék hivatalos megnevezése malátás szénsavas ásványvíz, a cég szerint az italnak átlagos IPA-íze van.
A Business Insider szerint a termék a Heineken egyik kaliforniai sörmárkája, a Lagunitas neve alatt fut, és 5-10 milligramm THC-t tartalmaz dobozonként. A marihuánás sör természetesen nem mindenhol kapható, csak azokban az országokban vagy államokban, ahol szabadon, orvosi rendelvény nélkül is legálisan lehet marihuánát vásárolni és használni.
Egy doboz ital 8 dollárba (2200 forintba) kerül, és egyelőre csak Kaliforniában kapható pár speciális, marihuánára szakosodott üzletben, beszámolók szerint azonban máris igen jól fogy.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.