Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Algát kevertek hozzá, állítólag nem rontja az ízét.
Kék sört készített Line néven a francia Hoppy Urban Brew, amivel egy új piaci rést akarnak betömni. A gyártó állítása szerint a termék színe attól ennyire különleges, hogy egy a természetben is előforduló festékanyagot, a szpiralina nevű algafajtát keverték hozzá. A gyártó szerint az alga nem rontja el az ital ízét.
A Hoppy Urban Brew nem egyedül adta ki a speciális sört: partnerük volt ebben az Etika sörfőzde, ami étrendkiegészítőként népszerűsíti az algát. A medencékben tenyésztett alga kék színét egyik alkotóeleme, a fikocianin adja, amelyet az erjesztés folyamán adnak a sörhöz. A szpirulina szállítója szerint több tesztfőzés eredményeként a sörfőzdének sikerült kialakítania egy olyan elegyet, amely ízlik a fogyasztóknak.
Az algás sör pedig jól fogy: 2021 utolsó negyedében 1500 palackot adtak el belőle, a gyártó pedig most készíti elő a termelés felfuttatását a növekvő kereslet kielégítésére.
(Címlapképünk illusztráció.)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.