Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A Mol-vezér szerint régen túl vagyunk azon a ponton, ameddig a 480-as ársapka tartható volt.
Már maga az árszabályozás is komoly problémát vet fel, mert ennek a következménye előbb-utóbb a hiány – mondta Hernádi Zsolt Mol-vezér az ATV Heti Napló című műsorában. Hernádi szerint a vállalatánál korábban bejelentett korlátozásokra azért volt szükség, mert fontosabb, hogy legyen üzemanyag, mint hogy mennyi. Hozzátette, csak remélni tudja, hogy az 50 literes limit alá már nem kell menniük.
A 480-as ársapka tarthatóságát firtató kérdésre válaszolva Hernádi elmondta, messze túl vagyunk ezen a ponton, itt már „picit elkezdtünk hazardírozni”, hiszen Magyarországon fogyasztásnövekedés van, és a 480 forintos ár az importot megszünteti Magyarországon. Ez egy olyan probléma, amit még egyszer végig kell gondolni.
Hernádi szerint piaci szempontból előbb vagy utóbb, de meg kell szüntetni az ársapkát. Mindent összevetve a Mol tartósan magas üzemanyagárra készül.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.