Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Mol-vezér szerint régen túl vagyunk azon a ponton, ameddig a 480-as ársapka tartható volt.
Már maga az árszabályozás is komoly problémát vet fel, mert ennek a következménye előbb-utóbb a hiány – mondta Hernádi Zsolt Mol-vezér az ATV Heti Napló című műsorában. Hernádi szerint a vállalatánál korábban bejelentett korlátozásokra azért volt szükség, mert fontosabb, hogy legyen üzemanyag, mint hogy mennyi. Hozzátette, csak remélni tudja, hogy az 50 literes limit alá már nem kell menniük.
A 480-as ársapka tarthatóságát firtató kérdésre válaszolva Hernádi elmondta, messze túl vagyunk ezen a ponton, itt már „picit elkezdtünk hazardírozni”, hiszen Magyarországon fogyasztásnövekedés van, és a 480 forintos ár az importot megszünteti Magyarországon. Ez egy olyan probléma, amit még egyszer végig kell gondolni.
Hernádi szerint piaci szempontból előbb vagy utóbb, de meg kell szüntetni az ársapkát. Mindent összevetve a Mol tartósan magas üzemanyagárra készül.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.