A Wizz Air apró betűk nélküli szabályzatot és új repülőket ígér

A következő években nagy fejlesztésekre készül a légitársaság.

  • HVG HVG
A Wizz Air apró betűk nélküli szabályzatot és új repülőket ígér

A Wizz Air a következő három évben összesen 14 milliárd eurót fordít arra, hogy javítsa az ügyfélélményt, a járatok pontosságát, a szolgáltatást, illetve befektessen az innovációba, és biztosítsa a megfizethető repülőjegyeket – írja közleményében a légitársaság. A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció. Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmodernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére.

A Wizz Air egyebek között több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, a hosszú távú járatokat teljesíteni képes Airbus A321 XLR gépek segítségével pedig alacsony árú interkontinentális utakat kínál.

A teljes mértékben digitális megközelítést alkalmazva a légitársaság biztosítja, hogy az utazás a foglalástól a beszállásig zökkenőmentes legyen.

„A pontosság kiemelt prioritás a légitársaság számára” – állítja a légitársaság. A Wizz Air folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát, és gyors megoldást kínáljon utasai számára. Ennek érdekében egyebek közt mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban.

Fejlesztések.
AGP / Arthur Widak

A Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat, hogy naprakész információt és támogatást nyújtson. Fennakadás esetén az érintett ügyfelek számíthatnak rá, hogy jogos kompenzációs igényeiket a Wizz Air 7 napon belül feldolgozza, a jegy árát pedig 24 órán belül visszatéríti.

A Wizz Air megújítja a Súgóközpontot, és megszünteti az emelt díjas ügyfélszolgálati számot.

Idén nyáron elindul a MyJourney funkció is a mobilalkalmazásban, amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben, és SMS-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról.

A Wizz Air az átláthatóság és érthetőség jegyében egyértelmű, apró betűk nélküli szabályzatot ígér.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.