A BusinessWeektől távozó Steve Baker búcsúcikkében arról ír, hogy az Egyesült Államokban vészesen emelkedik az egy főre eső közösségimédia-szakértők száma - olvasható a Médiablogon. A "szakértelem" mértéke sokak számára a követők száma. Egy középkategóriás szakértő több tízezer követővel dicsekedhet, de a legnagyobbak már a százezres szám fölött járnak - írja a szerző. A valódi követők gyűjtése persze sok munkával, macerával jár, ráadásul nem megy máról holnapra. A Médiablog szerint a marketingguruk, az emelemesek, keress-internetezéssel-pénzt-vállalkozók sokan vannak, piacuk egyre telítettebb. Most a közösségi média az ígéret (új) földje - olvasható. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
-
2009.12.08 - 12:45
-
2009.12.08 - 12:45
-
1 perc
Közösségimédia-szakértő az, aki annak látszik
A Médiablog szerint a közösségi média egyre elterjedtebb a mai korszerű vállalatoknál. A szervezeteknek folyamatosan párbeszédet kell folytatnia ügyfeleivel, és ehhez a legbiztosabb út a közösségi médián át vezet - vélekedik Pollner, a poszt szerzője.

Török Gábor szerint Orbán pólója arra utal, hogy a választás időpontja hivatalos
A tudományos dolgozók lemondásra szólították fel az Orbánnal egy Digitális Polgári Körben ülő HUN-REN vezérigazgatót
Jakab Roland: A digitális innováció érdekében léptem be az első Digitális Polgári Körbe
"A Fidesz egy pattanás egy mocsári tündér fenekén" - Túlélheti ‘26-ot a NER?
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.
Kemény hazaútra készülhetnek a Balatonról Budapestre tartók
Megnövekedett a forgalom az északi és a déli parton is, az M7-es autópályán ugyancsak torlódásokra kell számítani.
„Két személyiség él bennem” – 12 adag kávéval kezdi a napot Carolina Vergnano, a legrégebbi olasz kávémanufaktúra vezetője
Keményen válaszolt Majka a bindzsisztáni miniszterelnök „lelövését” bírálóknak
Lovas Roziék petíciót indítanak a köztéri politikai plakátok ellen
A céljuk, hogy a közterekről eltűnjenek a gyűlöletkeltő politikai hirdetések.