szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog szerint a közösségi média egyre elterjedtebb a mai korszerű vállalatoknál. A szervezeteknek folyamatosan párbeszédet kell folytatnia ügyfeleivel, és ehhez a legbiztosabb út a közösségi médián át vezet - vélekedik Pollner, a poszt szerzője.

A BusinessWeektől távozó Steve Baker búcsúcikkében arról ír, hogy az Egyesült Államokban vészesen emelkedik az egy főre eső közösségimédia-szakértők száma - olvasható a Médiablogon. A "szakértelem" mértéke sokak számára a követők száma. Egy középkategóriás szakértő több tízezer követővel dicsekedhet, de a legnagyobbak már a százezres szám fölött járnak - írja a szerző. A valódi követők gyűjtése persze sok munkával, macerával jár, ráadásul nem megy máról holnapra. A Médiablog szerint a marketingguruk, az emelemesek, keress-internetezéssel-pénzt-vállalkozók sokan vannak, piacuk egyre telítettebb. Most a közösségi média az ígéret (új) földje - olvasható. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!

A magyar pavilon miskakancsója a kanyarban sincs a dilis japán kabalákhoz képest

A magyar pavilon miskakancsója a kanyarban sincs a dilis japán kabalákhoz képest

Mélyrepülőrajtot vett a forint csütörtökön

Mélyrepülőrajtot vett a forint csütörtökön

Le Figaro-kommentár: Jalta szellemében készül felosztani a világot Trump és Putyin

Le Figaro-kommentár: Jalta szellemében készül felosztani a világot Trump és Putyin

A Netflix ejtette az Oscar egyik legnagyobb esélyesét, az Emilia Pérez transznemű színésznője körül egyre nagyobb a botrány

A Netflix ejtette az Oscar egyik legnagyobb esélyesét, az Emilia Pérez transznemű színésznője körül egyre nagyobb a botrány