A szex az egyik legjobban jövedelmező hirdetési eszköz, az erőszak és a humor mellett ezzel lehet a legtöbb néző figyelmét felkelteni. Ezért aztán a hirdetők igyekeznek reklámfilmjeiket minél erotikusabbra hangolni, számos esetben akár a betiltást is kockáztatva.
A GoDaddy nevű amerikai internetes cég már konkrétan erre a lehetőségre építette reklámkampányát, miután egyik spotjukat túlságosan szexinek ítélte néhány tévécsatorna. A cég azóta gyakorlatilag kizárólag erre a témára építi filmjeinek sztoriját, némelyik egész vicces is, bár inkább egyfajta bumfordi báj jellemző rájuk, nem a kifinomultság. A betiltás mindenesetre valószínűleg hosszú távon nem tett rosszat a cég ismertségének, talán még növelte is azt. Az ugyan nem világos, mi köze van egy nagymellű nőnek az internetes címek regisztrációjához, de ez valószínűleg nem is lényeges része a kampány üzenetének.
A Virgin Mobile telekommunikációs cégnek viszont sikerült 40 másodpercben egy vicces történetet elmesélnie, aminek a nemiséghez tulajdonképpen nem sok köze van, még ha a hirdetést szexiként is jellemzik több helyen. Ebben nem kis része volt Christina Aguilera tehetségének is, aki ugyan egy hangot nem énekel a reklámban, viszont egyszerre ártatlanul bájos és vonzóan dögös.
Az amerikai médiaipar legdrágább hirdetési idejét adó, február eleji Super Bowl döntő reklámai közül többet is sértőnek éreztek különböző érdekcsoportok, a Snickers filmjének sztoriját például a homoszexuálisok néhány szervezete és az emberjogi harcosok egy része kritizálta. A filmet valószínűleg humorosnak szánta a Snickers csokit gyártó Mars vállalat, esetleg néhányan még erotikusnak is találhatják, szerintünk inkább ostoba és taszító, a sportrajongók milliói ennél sokkal jobbat érdemelnek a tévé előtt.
A szintén Super Bowlra időzített General Motors Chevrolet hirdetésére viszont még senki nem panaszkodott, holott tulajdonképpen ez is a szexről szól és tele van félpucér, alsónadrágos férfiakkal. Aránylag vicces, ahogy kifigurázza a fürdőruhában autót mosó lányokat felvonultató videoklipeket és reklámokat, de a hatás kifejtéséhez 30 másodpercnél többre lenne szükség, talán majd megjelenik egy hosszabb változat is. Ha valakinek szintén feltűnne a lovasrendőr, eláruljuk, hogy többször visszatekertük és nem, tényleg nem meztelenül ül a lovon.
Az elmúlt évek szexi reklámai közül több is Kate Moss nevéhez kötődik, az ő szereplésével készült a botrányos Agent Provocateur hirdetés Mike Figgis rendezésében, jó sok látszik a testéből a Bulgari filmjeiben és még a Rimmel spotjai is inkább szólnak az erotikáról, mint a szépségről. De a legjellemzőbb talán mégis a Nikon hozzáállása: Kate Moss dögös, ha meztelenül fotózzuk egy kamerával, abból többet adunk el, igen egyszerű gondolat, de valószínűleg működött. Olyannyira, hogy a Nikon Coolpix S6 fényképezőgép reklámfilmjéből külön rendezői változat is készült, a témával betelni nem tudó nézők és internetezők számára.