Fejenként 40 ezret érünk. Ön is.

Átlagosan 174 dollár, nagyjából 40 ezer forint értéke van egy márka számára egy facebookos felhasználónak - derül ki a közösségi médiás marketinggel foglalkozó Syncapse elemzéséből. Jó hír, hogy két év alatt alaposan felment az árunk.

  • hvg.hu hvg.hu
Fejenként 40 ezret érünk. Ön is.

2010-ben mértnél 28 százalékkal nagyobb, 174 dolláros értéket képvisel egy márka számára egy facebookos rajongó - írja a Syncapse adataira hivatkozva a Mashable. A tanulmányban a cég kettéválasztva mérte egy-egy márka rajongóit és azokat, akik nem lájkolták az adott oldalt a Facebookon, majd egy kétezer fős amerikai mintán megvizsgálta többek között azt, hogy melyik csoport tagjai mennyit költenek az adott márkára, elemezte a márkahűségüket, illetve azt, hogy mennyire ajánlanák az adott márkát másoknak.

Fun Hacker

Vállalatokra lebontva a Zara rajongói 405 dollárt érnek, a H&M-esek 306 dollárt, a McDonald's egy-egy fanje 183 dollárt, míg az Adidasnál 75, a Coca-colánál pedig 70 dolláros ez az érték.

A SocialCode 2011-ben teljesen más eredményre jutott, ők akkor azt állították, hogy 10 dollárt ér egy facebookos rajongó.
Dr. Reiserként írtak bele a Stranger Thingsbe – Paul Reiser a HVG-nek

Dr. Reiserként írtak bele a Stranger Thingsbe – Paul Reiser a HVG-nek

Azokat, akik csak a Stranger Thingsből ismerik, összezavarná, hogy miket művelt a karrierje kezdetén Paul Reiser. Korábbi rajongóit például azzal lepte meg, hogy feltűnt az Aliens gonoszaként. A veterán komikussal pályafutása cikkcakkjairól, Jerry Seinfeldről, Lisa Kudrow-ról és Eddie Murphyről is beszélgettünk. És arról is, miért tartotta hülyeségnek a Jóbarátokat.