szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a UPC nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat – hívja fel ügyfelei figyelmét a szolgáltató.

A UPC Magyarország arra kéri előfizetőit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás. A vállalat azt javasolja, hogy ha nem az alábbi számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor azonnal bontsák a vonalat.

  • + 36 70 458 xxxx (Ügyfélszolgálat, Támogató területek)
  • + 36 1 5100749 (Értékesítés)
  • + 36 1 798 88 88 (Kockázatkezelési Csoport)

Egyúttal arra is kérik az ügyfeleket, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!