Hirdetésben támadja a Samsung az iPhone 5-öt
A harc csak nem akar véget érni a két óriás, az Apple és a Samsung között. Most például újsághirdetésben támadja az utóbbi cég az iPhone 5-öt.
A harc csak nem akar véget érni a két óriás, az Apple és a Samsung között. Most például újsághirdetésben támadja az utóbbi cég az iPhone 5-öt.
A Facebookon mindenki a legszebb „arcát” szeretné mutatni, és ez nemcsak a profilképre, hanem a Timeline megjelenéséhez kapcsolódó borítóképre (cover photo) is vonatkozik.
Megérkezett az egyik leginkább várt, offline és online fájljainkat szinkronban tartó képesség az alaphelyzetben 5, rendszeres akció keretében akár 50 GB tárhelyet is ingyen kínáló Box szolgáltatásba.
Egy félreérthető hozzászólás, egy kényes megosztás, vagy egy nemkívánatos lájk, és máris gyűlnek a fekete pontok. Három figyelmeztetés után akár ki is rúghatják a közösségi oldalakon aktív mentőst – írja az fn24.hu.
Az Apple alighogy bemutatta a legújabb, 5-ös iPhone-t, megjelent egy Lego-változat is, legalábbis valaki feltöltötte a Facebookra a Lego-téglákból összerakott változatot. Kicsit utána keresve a neten azonban kiderül, hogy ez a Lego-kockákból készült iPhone 2008-ban ismert volt, a PCMag.com akkor azt írta róla, hogy egy Nathan Sawaya nevű művész készítette. Ahogyan az alsó képen is látható, Sawaya modellje már évekkel ezelőtt az iPhone 5-ös arányait idézte, sokkal inkább, mint a korabeli iPhone-okét. Vajon honnan tudta, hogy ez a jövő?
Több mint 300 ezerrel nőtt a szavazók száma a 2010-es amerikai kongresszusi választásokon annak a nagyszabású kísérletnek az eredményeként, amelyet a Facebookon szerveztek a közösségi hálózatok befolyásának tanulmányozására - állítják amerikai kutatók. A vizsgálatról szóló tanulmányt a Nature című brit tudományos folyóirat eheti száma közölte. A szerzők szerint a próba sikeres volt.
Néha elég egy jó termék, de az esetek nagy részében nem árt a megfelelő marketing is egy ismert márka körül. Például egy felejthetetlen céges oldal a legnagyobb közösségi site-on.
Az elmúlt szűkös esztendőkben a legtöbb magyar cég vagy a csodát várta, vagy spórolással próbált anyagi helyzetén javítani. A csodák azonban nem jöttek, a spórolás pedig fájdalmas, és csak a túlélésre elég, a győzelemhez már nem. Egy jól megtervezett honlap többet lendíthet az üzleten, mint gondolnánk.
Bár három nagy böngésző uralja a számítógépes világot, időnként nem árt túllépni ezeken, és újabb versenyzőket is kipróbálni, hátha beleszeretünk valamelyikbe.
Elutasította a YouTube portált birtokló Google a Fehér Háznak azt a felvetését, hogy fontolja meg az arab világban Amerika-ellenes tiltakozásokhoz vezető iszlámellenes film rövid részletének eltávolítását a videomegosztóról.
A felhasználók többsége barátaira hallgatva választja ki, hogy mit töltsön le, sokan pedig egyszerűen csak az alkalmazásbolt keresőjét használják.
Egyetlen lájkért cserébe iPhone 5-öt a magyar felhasználóknak egy direkt erre a célra létrehozott facebookos oldal.
A legtöbb számítógép-használó az avast! víruskeresőt és a Microsoft biztonsági szoftvert választja, derül ki az OPSWAT legfrissebb felméréséből. A népszerűségi lista első három helyén jó, mégis ingyenes programok állnak.
A legnagyobb magyarországi mobilszolgáltatónál már egészen biztosan lesz második körben iPhone 5. A T-Mobile ma bejelentette, hogy szeptember 28-án, pénteken kezdi meg az eddigi legvékonyabb és legkönnyebb iPhone magyarországi forgalmazását. A többi szolgáltató még nem nyilatkozott.
Az iPhone 5 bejelentése már megtörtént, arra viszont még egy kis időt várni kell, hogy a kezünkbe is foghassuk az új Apple-csemetét. Addig is nézzünk meg róla csodálatos képeket!
Az iPhone 5-öt első körben, szeptember 21-én megkapó országokban mától előrendelhető a készülék. Az első (valószínűleg több millió) darabokat minden eddiginél gyorsabban, egy óra alatt elkapkodták, így alighanem eladási rekorddal nyit majd az Apple új mobilja.
Alighogy bejelentették az iPhone 5-öt, Amerika-szerte dolgozni kezdtek a piackutatók, és már napvilágot is láttak az első felmérések az Apple új üdvöskéjének fogadtatásáról.
Az első pillanatban akár MacBook Prónak is hihetnénk azt az iPadet, amit egy különleges kiegészítővel láttak el.
A tavalyi hirdetési bevétel dupláját érheti el idén a Twitter. Bár a növekedés lassuló tendenciát mutat, az mindenképpen jó hír, hogy az évekig kb. semmilyen pénzt nem termelő szolgáltatás végre több száz millió dollárt hoz üzemeltetőinek.
Újabb érdekes részletek láttak napvilágot a Nintendo sok találgatás övezte játékkonzoljáról, a Wii U-ról.