Az ember földi pályafutása egy európai tudóscsoport számításai szerint 2 252 006. október 31-én ér véget.

Az ananova.com internetes portál beszámolója szerint európai geológusok és paleontológusok jutottak erre a következtetésre, annak nyomán, hogy 22 millió éves kövületeket tanulmányoztak, amelyek Spanyolországból származnak.

A kutatócsoport, amelynek vezetője a hollandiai Utrecht egyetemének professzora, Jan Van Dam, megerősítette, hogy az emlős fajok átlagos élettartama 2 és fél millió év. A modern ember 250 ezer év óta létezik, így számolták ki a fenti dátumot.

A kutatók szerint a Föld pályájában 2,5 millió évente komoly törés következik be, külső, csillagászati okok miatt. Ennek nyomán a Föld igen közel kerül a Naphoz, aminek nagyarányú lehűlés a következménye, s az így kialakuló jégkorszak kioltja az életet - idézte az ananova.com a Nature című amerikai tudományos folyóirat cikkét.

Bálna tévedt Montrealba, persze hogy lefilmezték