Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Szerinte ez dominóhatást válthatna ki, és megnehezítené a kormányzást Európában.
Az Európai Bizottság elnöke hangsúlyozta: nem szeretné, ha a régió elszakadna Spanyolországtól.
"Ha hagyjuk elszakadni Katalóniát – és ez nem ránk tartozik –, akkor mások is követni fogják a példát. Ezt nem szeretném" – magyarázta Juncker.
A brüsszeli testület vezetője "rendkívül aggasztónak" nevezte az európai "szeparatista tendenciákat", és elmondta, hogy arra kérte Mariano Rajoy spanyol kormányfőt, hogy vonják ellenőrzés alá a helyzetet.
Hozzátette: az Európai Bizottság csak akkor vállalhat közvetítői szerepet a felek között, ha arra mindkét oldal felkéri.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.