Gránit-Pólus Zrt.

Egy business terapeuta, avagy miben rejlik a Hilton Budapest City és a Budapest Aréna sikere

Hogyan lesz sikeres egy sportaréna rendezvényközpontként? Mitől más a WestEndben lévő Hilton, mint a franchise rendszerben működő többi szállodája? Egyáltalán, hogyan lehet jó üzlet az Arénát üzemeltetni? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ, amikor Róna Andreával, a Gránit Pólus Csoport Brand & Business Development vezetőjével találkoztunk.

Gránit-Pólus Zrt.

Egy év alatt 25 százalékot javított dolgozói elkötelezettségén az egyik legjobb magyar munkahely

A DreamJobs állásközvetítő portál adatai szerint a hazai munkavállalók kb. 70%-a nyitott egy új állásra, közülük 1,3 millióan külföldre is költöznének. A rossz fizetés mellett a dolgozók fele a főnöke miatt menekülne. Szabó Nórával, a Gránit Pólus HR vezetőjével beszélgettünk az idézett számokról és a mögöttük lévő tendenciákról.

Az oldalon elhelyezett tartalom a Gránit-Pólus Zrt. megbízásából készült, a cikket egy független szerkesztőség írta, előállításában és szerkesztésében a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.