Ez a kép mindennél jobban mutatja, mennyit változott az új Ford Mustang
Hát, olyan sokat azért nem.
Hát, olyan sokat azért nem.
Ezzel tényleg nem érdemes otthon próbálkozni.
A szlovéniai Sezana városában volt, aki sózott szardellákat talált a háza előtt, miután a helyi kommunális szolgáltató elvégezte a síkosságmentesítést. Most kiderült, mi áll a furcsa jelenség hátterében.
A jelek szerint nem volt jó ötlet fizetőssé tenni a Pöttyös utcai lakótelepnél lévő P+R parkolót. Az Index olvasójának beszámolója szerint alig használják az autósok a helyet, inkább a környékbeli utcákban állnak meg, és ott valóban elveszik a helyet az ott élőktől.
Több mint 30 méter és majdnem 30 kerék. Ez volt valaha a világ leghosszabb limuzinja.
A Porsche Cayenne a fasorban sincs ehhez a látványtervhez képest. Reméljük, Stuttgartban is látják.
Olyan az egész, mint egy jól megkomponált szimfónia.
A prototípusról egyelőre nem sokat tudni, a terveket viszont már megvillantották.
Miskolc térségében hóátfúvások vannak, alsóbbrendű utakon hóakadályok okoznak gondot.
Az autós előtt egyszer csak ott termett egy többtonnás kamion. És nem ez volt az egyetlen probléma.
Mennyire elvetemült dolog egy 54 éves VW kisbuszba belepakolni egy 7.7 literes Chevrolet motort.
A fővárosi Fehérvár úton kialakított kerékpársáv hibáit dokumentálta Pető Attila autósoktató az Index Kerékagy blogján. A Budapest Közút Zrt. szerint balesetveszély nincs, de egyes jelzések valóban tévesek, és ezeket jelezték már a kivitelezőnek.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
Van a kocsin matrica, vagy nincs? Mostantól nem csak lutri ez a legolcsóbb esetben is 14 875 forintos kérdés.
Kedd reggeltől nem hajthatnak be a norvég fővárosba a dízelautók. Az intézkedésre a rossz légszennyezettségi adatok miatt van szükség.
A Rimac Concept One a Teslától sem ijedt meg különösebben, és a Bugatti Veyron sem jelentett neki akadályt.
Pont olyan, minta a világ egyik legbonyolultabb Legóját nézegetné az ember. Gyönyörű.
A japán autógyártó a brit fővárosban teszteli majd az önvezető Leafet.
Mondjuk, kell hozzá nagyjából egy 1000 wattos zene a kocsiban, de onnantól szépen működik.
Járassuk, vagy ne a motort télen indulás előtt? Itt egy elég egyértelmű iránymutatás a hatóság részéről.