Kamion égett az M1-esen
 

Kamion égett az M1-esen

Győrszentiván térségében kigyulladt egy kamion az M1-esen – közölte a katasztrófavédelem.

hvg.hu hvg.hu




Ez a csodaautó bombaüzlet, vagy elképesztő átverés
 

Ez a csodaautó bombaüzlet, vagy elképesztő átverés

Mit szólna egy gyönyörű sportautóhoz, amely sós vízből nyert elektromos árammal megy, mint a rakéta, környezetbarát, pár perc alatt fel lehet tankolni, és egy feltöltéssel több mint 800-1000 kilométert is képes megtenni? Hihetetlenül hangzik, és egyelőre senki sem tudja, hogy létezik-e tényleg ez a technológia. Ha viszont nem, akkor a szemünk előtt zajlik az autóipar történetének legfurcsább svindlije.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán

Sokat kell rá költeni, de megéri: az állam is jól járna a zöldautók elterjedésével
 

Sokat kell rá költeni, de megéri: az állam is jól járna a zöldautók elterjedésével

Bár a kormányok egyelőre óvatosan közelítenek a zöldautózás kérdéséhez, az már most látszik, hogy hosszú távon igen sokat profitálhat belőle az állam. Ehhez még csak arra sem lenne szükség, hogy az adott országban minden autót elektromos, vagy hibrid modellre cseréljenek, az uniós támogatásokkal együtt ugyanis több lehetne a bevétel, mint a fejlesztésekre fordított kiadás.

hvg.hu hvg.hu



Mindkét üzemanyag átlagára 300 forint alá ment
 

Mindkét üzemanyag átlagára 300 forint alá ment

Bruttó 2 forinttal csökkentette a 95-ös benzin és bruttó 3 forinttal a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol. A benzin átlagára 298-299 forintra, a gázolajé pedig 296-297 forintra süllyedt.

MTI MTI



Éjféltől indul a közlekedési sztrájk Miskolcon
 

Éjféltől indul a közlekedési sztrájk Miskolcon

Ma éjfélkor megkezdik a sztrájkot a miskolci közlekedési dolgozók, miutána bíróság elutasította a helyi közlekedési vállalat kérelmét és nem nyilvánította jogellenesnek a sztrájkot. A sztrájk határozatlan ideig fog tartani.

MTI MTI





Hidrogénautó, plug-in hibrid. Melyik lesz a győztes technológia?
 

Hidrogénautó, plug-in hibrid. Melyik lesz a győztes technológia?

Már nem az a kérdés, hogy nyugdíjazzák-e a gyártók a belső égésű motorokat, hanem az, hogy milyen technológia lép majd a hagyományos meghajtás helyébe. A cégek ezen a téren épp úgy kísérleteznek most, mint ahogy azt bő 100 évvel ezelőtt az első autók feltalálói is tették, egy dolog viszont biztosan kijelenthető: a végeredmény azoknál jóval környezetbarátabb lesz.