Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Van, aki pofátlanul, de félig-meddig legális keretek között, s van, aki még pofátlanabbul, teljesen illegálisan csinálja: szinte már fel sem kapjuk a fejünket, ha arról érkezik beszámoló, hogy Kínában gőzerővel dolgoznak az autóhamisítók.
Mint arról néhány napja beszámoltunk, a félig-meddig legális keretek között koppintók kötelékének újabb tagja a Landwind nevű gyártó, amely E32 típusjellel egy olyan modellt készül piacra dobni, amely a megszólalásig hasonlít a Range Rover Evoque-ra.
A GT Spirit és más szakportálok a napokban a másik irányvonal képviselőjére, egy igazi zugműhelyre bukkantak, ahol olyan nagyvérű verdák pofátlan hamisítása zajlik, mint például a La Ferrari vagy épp a Pagani Zonda.
A műhely a Toyota Camryt használja alapként, amelyre sutyiban fabrikálják a karosszériát, ráadásul a tevékenységüket még hirdetik is a világhálón. A saját kilétüket persze titokban tartó „vállalkozók” állítólag 20 ezer dollárt kérnek egy replikáért és az ajánlatot „ilyen csak egyszer van az életben” jellegűként írják le.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.