Amerikai izomautót csinálni egy Ferrariból. Szentségsértés?

Érdekes gondolat egy európai V12-es motorú maranellói telivérből egy hatalmas állókarburátoros amerikai V8-as hot rodot faragni.

  • hvg.hu hvg.hu
Amerikai izomautót csinálni egy Ferrariból. Szentségsértés?

A projekt teljes ismeretében azért vállalhatóbb a végeredmény, ugyanis az átépítést végző úriember egy olyan 1963-as Ferrari GTE-t szerzett be alapnak, amit anno azért csupaszítottak le, hogy kiszedve a motorját, a felfüggesztést és vázát egy Ferrari GTO-klónt csináljanak belőle. A klónozás oka egyszerű, a GTO-k ára tízszerese a GTE változatnak. A világ jelenleg is legdrágább autója egy Ferrari 250 GTO, amely 9 millárd forintos áron ment el egy aukción.

Joe Alessandrino viszont az olditmer-mahinációk révén hozzájutott egy lényegében teljesen nyers GTE karosszériához.

Az olasz alapban elvileg egy V12-es 3.0 literes turbófeltöltésű motor lenne, de mivel ez nem volt kéznél, a jó amerikai fogott inkább egy V8-as 4.9 literes Chevy Camaro Z/28-asból származó motort és belepréselte a Ferrariba.

A kocsiba rakott szakértő munka alapján abszolút elismerésre méltó a projekt, és mint az építő mondja, pont azt szereti benne, hogy mások utálják.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Orbán kényszerpályán mozog, Magyar könnyen cselezheti – a nagy bejelentések vagy csak a nagyotmondások napja lesz a szombat?

Orbán kényszerpályán mozog, Magyar könnyen cselezheti – a nagy bejelentések vagy csak a nagyotmondások napja lesz a szombat?

Kényszerhelyzetben van Orbán: Tusványoson újat és nagyot kell mondania, mint például egy vaskos jóléti csomag vagy egy népszavazás, emellett csak „kötelező elem” lehet Magyar Péter, az LMBTQ-emberek és az ukránok pocskondiázása. A Tisza elnöke sem dőlhet azért hátra: fel kell vennie a kesztyűt és kormányzóképességet is kell mutatnia.