Az autót természetesen egyedi megrendelésre készítették, még a Rolls-Royce mércéjével is hosszú idő alatt. A jármű alapját a legutóbbi Phantom Coupé adta, minden más a vásárló igényei szerint alakult és a végeredmény egy leginkább az 1930-as évekre jellemző tényleg nem e világi autó lett.
Rolls-Royce
A hétvégi Concorso d'Eleganza Villa d'Este rendezvényen főszerepet vállaló autóról azonnal felröppent a hír, hogy nem kevesebb mint 12,8 millió dollárt fizetett érte a megrendelője. Mindez még ebben a kategóriában is hihetetlen összeg, nem is volna nagyon párja az autózás történetében. A Rolls-Royce márka vezetőjét Torsten Muller-Ötvöst meg is kérdezték a helyszínen a pletykáról, aki konkrétumokat nem mondott, csak annyit, hogy elképesztően drága volt valóban.
A 3 millió dollár feletti árcímke a mai autós világban igazán exkluzív lenne, még a Pagani Huayra BC, vagy egy Bugatti Chiron sem érik el ezeket a szinteket.
A Sweptail legfeltűnőbb dizájneleme a jelenlegi vonaltól jelentősen eltérő frontrész, valamint a hátsó rész yachtot idéző szokatlan vonalai, valamint a hatalmas üvegtető.
Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.