szerző:
hvg.hu

A négykerékhajtású szörnyeteg gyakorlatilag minden kínzást elvisel, és szinte kívánja az ugratókat.

A Volkswagen három évvel ezelőtt leplezte le 5 méternél is hosszabb hatalmas divatterepjáróját, az amerikai piacra szánt Atlast. Idén októberben megérkezett ezen modell kupésra faragott testvérmodellje, az Atlas Cross Sport, és most ebből a típusból készült egy hamisítatlan sport terepjáró. Íme az Atlas Cross Sport R:
©

Az alábbi felvételen egy normál Atlas Cross Sport vontat utánfutón egy Atlas Cross Sport R-t, és jól látható, hogy a két modell között lényegében csak stilisztikai- és névrokonság fedezhető fel.

©

Az elsőtől az utolsó csavarig kőkemény terep versenyautónak tervezett Atlas Cross Sport R mozgatásáról egy relatíve kis méretű, alig 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik. A Volkswagen szerint az erőforrásból akár 600 lóerőt is ki lehetne szedni, de a fokozott megbízhatóság érdekében jelen változatában "csak" 480 lóerős produkciót ad elő.

©

A Los Angelesi Autószalonon leleplezett négykerékhajtású újdonság egyéb specifikációit egyelőre sűrű homály fedi. A még javában tesztelt Atlas Cross Sport R-rel a jövő évi mexikói Baja 1000 versenyen Tanner Foust és Rhys Millen áll majd rajthoz.

©

 

©
©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Básti Juli: A megalázottság megöli a tehetséget

Básti Juli: A megalázottság megöli a tehetséget

Nyílt levélben tiltakoznak a Színművészeti tanárai az egyetem elleni támadások miat

Nyílt levélben tiltakoznak a Színművészeti tanárai az egyetem elleni támadások miat

„Ha a máltaiak nem lennének, ma talán már nem is élnék”

„Ha a máltaiak nem lennének, ma talán már nem is élnék”

Hiába vesztünk évi 27 milliárdot az új állampapíron, megmagyarázták, miért marad minden így

Hiába vesztünk évi 27 milliárdot az új állampapíron, megmagyarázták, miért marad minden így

Színháztörvény: Hollik szerint az állam mondaná meg, ki legyen az igazgató

Színháztörvény: Hollik szerint az állam mondaná meg, ki legyen az igazgató

Ésik Sándor: Handó ment, a baj maradt

Ésik Sándor: Handó ment, a baj maradt