szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hagyományos hűtőrács és külső visszapillantótükör sincs a Volvóhoz köthető márka legfrissebb modelljén.

A kínai Geely tulajdonában lévő Volvo almárkája, a Polestar 2017 őszén leplezte le első teljesen saját fejlesztésű modelljét, a 600 lóerős hibrid hajtáslánccal rendelkező Polestar 1-et.

2019 tavaszán megérkezett a következő környezettudatos nekifutás, az immár teljesen elektromos hajtásláncú Polestar 2, amelyet a testközelből elsőként a jövő heti Genfi Autószalonon megtekinthető Polestar Precept követ a sorban.
Polestar

A koncepcióautó előrevetíti számunkra, hogy milyennek képzeli el a Polestar a közeljövő villanyautóit. A hagyományos hűtőrács nélküli frontrészt a Volvo-féle egyedi Thor menetfényes fényszóró uralja, valamint egy méretes felső spoiler, amely a fejlesztők szerint jelentősen javítja az autó aerodinamikai jellemzőit.

Polestar

A légellenállás csökkentése érdekében süllyesztett kilincsek és kamerára, valamint kijelzőre épülő digitális visszapillantótükrök kerültek a kocsira, melynek farrészét a csíkszerű egyedi hátsó lámpa uralja.

Polestar

A 3,1 méteres tengelytávú Polestar Precept utastere a környezettudatosság jegyében újrahasznosított műanyag palackokból készített kárpitokat vonultat fel.

Polestar

A kormány mögötti digitális műszeregység 12,5 colos képátlójú, a középen elhelyezett függőleges érintőpanel pedig elsősorban 15 colos méretéről, illetve Android-alapú Google szoftveréről ismerszik meg.

Polestar

 

Polestar
Polestar

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!