A rekorder a Morgan 4/4, ami jócskán a II. világháború kitörése előtt debütált, 1936-ban. A kocsi neve egyszerűen azt jelentette, hogy négykerekű és négyhengeres a motorja. 3,53 méter hosszú volt az első generáció, vagyis mai szemmel egy igazán kis autó, amelyben az eredetileg 1.3 literes motor 40 lóerős volt. Mostanra a 7. generáció ideje is lejárt.
Sokkal érdekesebb azonban, hogy a konstrukció lényegében változatlan maradt a kezdetektől mind a mai napig, a részben favázas felépítményével és a laprugós felfüggesztésével a hátsó tengelynél.
Az utolsó darabok a Morgan 4/4-ből brit gyűjtőkhöz kerültek, márciustól pedig a gyártó egy teljesen új Morgan Plus4 modellt kínál, ami alumíniumvázas. Azonban a néhány modernizált megoldáson túl a Morgan autója ugyanazt a filozófiát követi, mint a 84 éven át gyártott elődje.
Harmadik birodalmi mintára, de nem német minőségben készült el 50 éve a Balatonig vezető autópálya első fontosabb szakasza. Az állampártnak elég volt, hogy csak Kádár János balatonaligai nyaralójáig ért a sztráda.