szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.

A BMW tavalyelőtt dobta piacra az 1-es sorozat aktuális generációját, amely szakított a hátsókerék-hajtással és a hathengeres motorokkal, de még így is élvezetesen vezethető kompakt maradt. A csúcsmodell a Magyarországon 16,8 millió forintos alapárú, összkerékhajtású, 306 lóerős M135i xDrive, amely 4,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.

Nemrégiben megérkezett hazánkba az M135i xDrive és a 178 lóerős, 11,3 millió forintos 120i közé pozícionált 128ti (Turismo Internazionale), melynek hivatalos alapára 14,4 millió forint. És most ezt a típust vette kezelésbe a Dahler, melynek ez lett a végeredménye:

©
©

A keresztségben 128tii (Turismo Internazionale Iniezione) nevet kapott újdonság nem kevesebb, mint 313 lóerőt, illetve kereken 500 Nm-t szabadít rá az első kerekekre. Összehasonlításképp, a 128ti gyárilag 265 lóerőt, illetve 400 Nm-t tud.

©
©

A 245/30 R20-as Michelin Pilot Sport 4 S gumikon gördülő, ültetett futóműves újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek, mindenesetre jó kiindulási alap a 128ti 6,1 másodperces 0–100-as szintideje, illetve elektronikusan 250 km/h-ra korlátozott végsebessége.

©

 

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!