szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Az alapváltozatnál közel kétszer nagyobb teljesítménnyel bír ez a vadonatúj BMW M4.

A BMW M4 33,6 millió forinton nyitó legolcsóbb alapmodellje is egy igazi élményautó, hiszen 6 hengeres motorjának 480 lóerős teljesítménye egy kiváló hatfokozatú kézi váltón keresztül érkezik meg a hátsó kerekekre, és a 0-100-as sprintet akár 4,2 másodperc alatt le lehet tudni vele.

Akadhatnak azonban olyanok, akik ennél is sokkal komolyabb produkciót várnak el egy M4-től, számukra készült a Manhart legfrissebb modellje.

Manhart MH4 900
Manhart
Manhart MH4 900
Manhart

A keresztségben Manhart MH4 900 nevet kapott újdonság 3 literes biturbó benzinmotorjából nem kevesebb, mint 922 lóerőt sikerült kifacsarni.

És ami talán ennél is megdöbbentőbb, hogy míg az alapmodellben 550 Nm, addig ebben az új tuningverzióban brutális 1190 Nm-es csúcsnyomaték áll a sofőr rendelkezésére.

Manhart MH4 900
Manhart
Manhart MH4 900
Manhart
Manhart MH4 900
Manhart

A 20-21 colos felnikkel, 285-305 milliméter széles sportgumikkal és négy darab 110 milliméteres kipufogóvéggel szerelt, ültetett futóműves MH4 900 automata váltóját 1300 Nm-re méretezték.

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek – viszonyításképp a legdurvább gyári kivitel, a 64,6 millió forinttól induló 551 lovas összkerekes M4 CS 3,4 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.

Manhart MH4 900
Manhart
Manhart MH4 900
Manhart
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!