280 lovas apró méregzsák a vadonatúj Lancia Ypsilon HF

Az elektromos Lancia Ypsilon HF bőven kevesebb mint 6 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.

  • HVG HVG
280 lovas apró méregzsák a vadonatúj Lancia Ypsilon HF

13 évnyi hallgatást követően a Lancia tavaly rukkolt elő először vadonatúj modellel, a Peugeot 208 és az Opel Corsa prémium kategóriás testvérmodelljének tekinthető Ypsilonnal, melyből most egy új sportverzió érkezett.

A sportos bodykittel felvértezett, 18 colos egyedi könnyűfém felnikre szerelt gumikon gördülő Lancia Ypsilon HF-et kívül-belül megannyi HF-logó díszíti, amelyek az olasz márka dicső autósportmúltjára emlékeztetnek.

Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia

Az első kerekeket egy 280 lóerős teljesítményű, illetve 345 Nm nyomatékú villanymotor hajtja, mely az Abarth 600e-ből, az Alfa Romeo Junior Velocéból, az Opel Mokka GSE-ből és a Peugeot 208 GTI-ből lehet ismerős.

A Torsen differenciálműves és Alcon fékrendszerű újdonság 5,6 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége 180 km/h.

Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia

A 400 V-os és 54 kWh kapacitású akkumulátor 370 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé, és 10 perc alatt akár 100 kilométeres hatótávolságot is bele lehet tölteni az aksiba.

A 3 centiméterrel szélesebb nyomtávú, 2 centiméterrel ültetett sportfutóműves Lancia Ypsilon HF árát egyelőre nem fedték fel.

Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia
Lancia Ypsilon HF
Lancia