A Dodge szerint itt az ideje újra hangoskodni: visszatér az SRT
Nem valószínű, hogy villanyautókra gondolnak.
HVG
A Stellantis hivatalosan is feltámasztotta az SRT almárkát, amelyet eredetileg a Dodge Viper bevezetése idején hoztak létre még 1989-ben. A nagy teljesítményű, rajongóknak szánt modelleket készítő részleg most új lendületet kap, és olyan márkák számára fog autókat fejleszteni, mint a Dodge, Jeep, Ram és Chrysler.
Dodge Challenger SRT Hellcat Cerberus
Geiger
A projekt vezetését Tim Kuniskis, a Ram vezérigazgatója kapta meg, aki mostantól a Stellantis amerikai márkáit is felügyeli. Az SRT jelenleg egyetlen modellben, a Durango SRT Hellcatben él tovább, de a cél, hogy a jövőben több, extrém teljesítményű, utcai és versenypályára is alkalmas jármű viselje az ikonikus logót.
A hivatalos kommunikációból ugyan nem derült ki, hogy pontosan milyen modelleken dolgozik majd az új SRT-csapat, de a Hemi V8 visszatéréséről szóló utalások és a „Legyünk újra hangosak” szlogennel beharangozott videó alapján erősen valószínű, hogy ismét izomautókra számíthatunk.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
Néhány szón, gesztuson múlt, hogy 1990-ben sikerült megfékezni Marosvásárhelyen a halálos áldozatokat követelő román-magyar összecsapásokat, és nem borította el egész Erdélyt az erőszak.
„Elértük a határt, szürkeségben mi vagyunk élen” – énekli Zentai Márk, aki a Mörk leállása óta szólóban zenél. Az új dal címe Szabadon, és a részben a Pride felvonuláson forgatott klipje a HVG-n látható először.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.