A szegény ember Brabus G-Mercije ez az apró tuningterepjáró
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
A gyár 2007-ben kezdett termelni és a kapacitása több mint kétszázezer autó évente.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
A hidrogénnel percek alatt feltölthető különleges X5-ösből mintegy 100 példány rója majd a világ különböző útjait.
A német autóklub a szokásosnál is bővebb választékot próbált ki idén.
A wolfsburgiak elektromos modellje alig két és fél éve van piacon, de máris megújult.
Az eset még tavaly októberben történt, és akkor nagy figyelmet kapott.
Egységes és szigorú szabályokat vezetne be ezekre a közlekedési eszközökre és használatukra az Európai Unió.
Eljárás indult a rongálás miatt.
A pénzbüntetés mellé a bírságpontjait is jócskán gyarapította.
A különleges OLED érintőpanel elsősorban nagy felbontásáról és átlag feletti kontrasztarányáról ismerszik meg.
Ezzel a négykerekű kétszemélyes masinával lényegében bármilyen terep könnyedén leküzdhető.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
Magyarország a kilencedik legolcsóbb a lista szerint.
Az új Giulia Quadrifoglióba a motort vélhetően már nem a Ferrari adja majd.
A tiszanánai rendőrök néhány órán belül elfogták és őrizetbe vették a tolvajt.
Tovább folynak a feltáró munkák a hatalmas terhelésnek kitett híd állapotáról.
A német csoportnak is szüksége lenne az autógyárai közelében egy akkumulátorüzemre, de még nem döntöttek a helyszínről.
Íme egy az európai piacot is meghódítani szándékozó új elektromos autó, melynek hatótávja meghaladja a 850 kilométert.