Sportruházatban már megvan a foci-vb győztese
Az Adidas legyőzte a Nike-t: a foci-vb harminckét csapata közül a legtöbbnek a német cég adja a felszerelést.
Az Adidas legyőzte a Nike-t: a foci-vb harminckét csapata közül a legtöbbnek a német cég adja a felszerelést.
A rövidpályás gyorskorcsolyázóknak MC DC nyomott egy freestyle-t.
Az Adidas idén két új, páronként 11, a tengerből kihalászott műanyag palack felhasználásával előállított futócipőt dob piacra. A lábbelikbe ráadásul most egy NFC-chipet is beépítenek.
Már ha a kínai hamisítók bajlódnak azzal, hogy bejegyeztessék a kicsit megváltoztatott márkajelzéseiket.
A helyi BKK, a Berliner Verkehrsbetriebe (azaz a BVG) az Adidasszal hozott össze közös projektet.
Húszéves támogatás után a szezon végén befejeződik az Adidas és az olasz AC Milan labdarúgóklub együttműködése.
Az amerikai főiskolás kosárlabda-bajnokságban több embert is letartóztattak.
A neves cipőgyár felkért néhány művészt, hogy minden amerikai államnak tervezzenek egyedi sportcipőt.
A két nyugatnémet cég, az Adidas és a Puma is versengett a magyar focisták kegyeiért a hatvanas években.
Nagyon jön fel a német márka a piacvezető Nike-ra, az amerikaiaknak figyelniük kell.
Oroszi László feltaláló ügyében a Kúria megerősítette a Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítéletét, amely 60,5 millió forint és kamatai megfizetésére kötelezte az alperest, az Adidas Budapest Kft.-t. A per egy irányítósávos futballcipő szabadalmával kapcsolatban indult.
Bocsánatot kért az Adidas azokért az e-mailekért, amelyekben gratulált ügyfeleinek, hogy "túlélték" a hétfői Boston Maratont.
A kereskedelmi sikerek elérése érdekében valami mást kell csinálni – amint azt a görög hajómágnás, Arisztotelész Onasszisz javasolta: „Olyasmit kell tudni, amit más nem tud.” Mindezt azért, hogy kitűnjünk a tömegből.
Cudar idők jöhetnek a tévéadókra, ha a nagy márkák követik az Adidast, igaz, nem mindenki lát akkora fantáziát a digitális világban.
A sportszergyártó cég szerint a logó nagyban hasonlít az övékre.
A magyar piacról indult digitális ügynökség, a Carnation Group felvásárlása után is megmaradt budapesti irodájában, de már a nemzetközi Possible logó alatt dolgozik Londontól Szingapúrig a legnagyobb márkákkal. Legutóbb az Adidas új focicipőjének csináltak Londonban formabontó kampányt.
Az Adidas ezzel a klippel kenterbe veri az összes szirupos karácsonyi reklámspotot, az tuti. Pedig nem is az Adidas rendelte meg, nem is kellett nekik.
Botrányos körülmények között érkezett és ugyanígy távozhat is posztjáról Christine Lagarde. Elődje, a Nemzetközi Valutaalap szintén francia vezérigazgatója erőszakoskodott egy afroamerikai szobalánnyal New York egyik luxusszállodájában. Emiatt kellett távoznia Dominique Strauss-Kahnnak.
Bár a bíróság jogerősen a magyar feltaláló javára ítélt, keserű a győzelem. Oroszi a Figyelőnek elmondta, hogy ha az ítélet így marad, akkor semmiképpen sem érzi magát nyertesnek. Főleg, hogy a cég a feltaláló szerint csekély összeget sem fizette ki a megszabott határidőig.
Az Adidas egyik legsikeresebb focicipőjét lopta egy magyar feltalálótól, és minden eszközzel megpróbálta elnyújtani az emiatt indított pert. Most fizetnie kell, de ez nem hozza el az igazi anyagi kárpótlást Oroszi Lászlónak.