1,3 milliárd dollárjába fájhat az Adidasnak, hogy szakított Kanye Westtel
Egyelőre nem tudják, mi legyen a Yeezy márkájú holmikkal.
Egyelőre nem tudják, mi legyen a Yeezy márkájú holmikkal.
Az Adidas által gyártott labdában egy szenzor is van, ezt azonban néha tölteni is kell.
Az Adidas és a FIFA szerint a labdarúgó világbajnokság labdájában lévő szenzor egyértelműen elárulta, ki szerezte az első gólt a Portugália–Uruguay csoportmérkőzésen.
A Rolling Stone beszélt több érintettel, a történeteikből egy toxikus munkakörnyezet rajzolódik ki.
Maga Kanye West ismerte el, hogy sok pénzt veszített azóta, hogy nagy divatcégek bontották fel vele a szerződésüket. A rapper szerint azonban őt nem a pénz határozza meg.
Az Adidas felbontotta a szponzori szerződést Kanye West Grammy-díjas amerikai rapperrel a közelmúltban tett antiszemita kijelentései és más szélsőséges, gyűlölködő megnyilvánulásai miatt.
A luxusmárka egy évek óta tartó kollaborációnak vetett véget.
Az Adidas felülvizsgálja a rapperrel kötött, egy évtizedre visszanyúló szerződését, miután West egy White Lives Matter feliratú pólóban mutatkozott a párizsi divathéten.
Több panasz is érkezett a brit reklámhatósághoz.
A sokféle mellhez sokféle sportmelltartóra van szükség – állítja a gyártó a legújabb, feltűnést keltő kampányában.
Egy friss jelentés szerint a nagy divatmárkák is hozzájárulhatnak az erdőirtásokhoz Amazóniában.
Vagyis egészen pontosan a gombák föld alatti gyökérhálózatából készül a különleges alapanyag.
Kudarcot vallott az Adidas a 2005-ben megvásárolt Reebokkal, és eladja a szebb napokat élt sportszergyártó céget. A németek most más eszközökkel kísérlik meg befogni az iparág legnagyobb szereplőjét, az amerikai Nike-t.
A német sportszeróriás nem tudta sikerre vinni a 2006-ban megvásárolt amerikai márkát. Most megindítja az eladás hivatalos folyamatát.
2005-ben vette meg a német sportszeróriás a Reebokot, azonban úgy tűnik, nem tudták sikeresen működtetni.
Csupán nemrég kezdtek el komolyan gondolkodni a cipőalkatrészek 3D-s nyomtatásán a sportszergyártók, az évtized közepére azonban a SmarTech Analysis piackutató cég prognózisa szerint már 4,2 milliárd dolláros lesz ez a piac.
A koronavírus-járvány felpörgette az online vásárlást és egyre több ruhamárka kínál virtuális próbafülkéket. A márkák ráadásul sokat spórolhatnak azon, ha minél kevesebb terméket küldenek vissza.
A sportóriás több százmillió dolláros veszteséget könyvelhetett el a koronavírus-járvány miatt, azonban több mint 90 százalékkal nőtt online értékesítéseinek aránya.
A német sportruházati cég ígéretet tett arra, hogy ezentúl több afro-amerikait és latinót fog foglalkoztatni.
A lehívott részleteket a lehető leggyorsabban, a piaci feltételek alapján fizetik vissza.