Az év legviccesebb videóját hozta össze az Audi
A németek a T-rex sanyarú sorsán próbálják megmutatni, milyen jó is lesz az önvezető autó.
A németek a T-rex sanyarú sorsán próbálják megmutatni, milyen jó is lesz az önvezető autó.
A sportautós élvezeteket közel tökéletesen kiszolgáló autó lett az új Audi TT RS. A kis kupé rettenetesen gyors, minden porcikájában nagyon modern, miközben hét közben sem teljesen használhatatlan. Az öthengeres motor hangja pedig veszélyesen addiktív. És nem mellesleg Győrben készül.
A teljesen digitális irányzat következő szintéjére lép az ingolstadti márka az új Audi A8 műszerfalával. A kommunikációs és szórakoztatóelektronikai egységek, a komfort funkciók, a sofőr előtti műszerfal is elég futurisztikus lesz.
Az összkerékhajtású, három elektromotorral szerelt A9 e-tron legkorábban 2020-ban mutatkozhat be.
A brit Autocar magazin értesülései szerint jövőre érkezhet az RS1, amit a legerősebb szupermininek szánnak az ingolstadtiak.
A brit reklámszabályozók szerint a sebességhajszolást istenítik a tévéreklámban.
A németek által fejlesztett új "lengéscsillapító" áramot termel az elektromos autó számára: minél kátyúsabb az út, annál többet.
A 400 vegyesen és 100 méteres hátúszásban is olimpiai bajnok Hosszú Katinka még a riói olimpiai előtt posztolt képeket új "Iron Mobilról", ami nem más, mint egy Audi Q7-es SUV.
Emissziós értékeket manipuláló funkciókra bukkantak amerikai hatósági vizsgálatok során az Audi 3,0 literes dízelmotorjának vezérlő szoftverében - számolt be vasárnap a német Bild am Sonntag lap.
Elkezdődött szerdán az idén áprilisban, Pekingben bemutatott új Audi modell, a TT RS sorozatgyártása.
Vége azoknak a legendás időknek, amikor a német topmenedzserek akár a lakásuk és munkahelyük közötti helikopteres utazás vagy éppen luxus kiruccanások költségeit is büntetlenül kifizettethették a vállalatukkal. Az Audi vezére most kénytelen saját zsebébe nyúlni egy cégesnek indult, de végül magánbulinak ítélt rendezvény miatt.
Egy nap, öt hír, amiről mindenki beszél: újabb gyárat épít Kecskeméten a Mercedes; irányt vált a nagy állami borászat Tokajban; már Magyarországon is hódít a közösségi iroda, nem véletlenül; már biztos, hogy Babos Tímea teniszezőnek lesz a legkalandosabb útja a riói olimpiára; szomorú dolgok történtek ma az utakon idehaza.
Nem éri el a tervezettet az idén az Audi nyereségrátája, mert a dízelbotrányal és a Takata-légzsákokkal ellátott autók esetleges visszahívásával kapcsolatos költségek megterhelik a mérleget.
Néhány órával azután, hogy a Mercedes-Benz bejelentette, még egy gyárat épít Kecskeméten, az Audi azt közölte, hogy jövőre csak két műszakban dolgoznak majd a győri gyárban.
A B-csoportos raliban bekövetkező tragédiák miatt el sem indult az utódjának szánt S csoport, így az Audi időközben elkészült középmotoros versenygépe sosem került éles bevetésre.
BMW, Mercedes, talán Audi. Ezekben a márkákban gondolkodnak a magyarok, ha luxusautót akarnak venni.
Két szabadúszó dizájner egy közös projektben mutatta meg az Audinak, ők hogyan képzelik a jövőt.
Egy Lamborghinit tesztelt két mérnök az écsi Rába-ringen kedden délután, az autó kisodródott. A vezető meghalt, mellette ülő kollégája könnyebb sérülést szenvedett – írja a Kisalföld. A lap úgy tudja, hogy a sofőr néhány napja kötött házasságot és nászútra készült.
Új karosszériagyárat épít az Audi Győrben, amely a 2018-tól gyártandó Q3 modellhez kell majd.
Jelenleg csaknem 340 autómodellt gyárt a német autógyár, ám most több mint negyven modell gyártását állítják le. Egyelőre további részleteket nem tudni, csak annyi biztos, hogy világvezetők akarnak lenni a környezetkímélő, "zöld" járművek gyártásában 2025-re.