Végre: az R8 "kistestvérén" dolgozhat az Audi
A németek egy olyan projekten dolgozhatnak, ami a TT és az R8 közötti piaci rést töltheti be.
A németek egy olyan projekten dolgozhatnak, ami a TT és az R8 közötti piaci rést töltheti be.
Az Audi még javában nyúzza a TT legerősebb változatát a hivatalos bemutató előtt. Mint látszik vannak óhatatlan veszteségeik.
A hazai mérnökképzési és utánpótlási problémák enyhítésére és kezelésére nagyvállalatok által létrehozott szervezet újabb taggal bővült.
A mindössze 15 esztendős Keszthelyi Vivien a négykarikások versenyző-akadémiájának tagjaként első körben az Audi Meeting Academy programjain fog részt venni, valamint egy Audi TT Cup versenyautóval nekivág a Közép Európai Zóna Túraautó Bajnokság hazai futamainak.
Az A8-ból eddig is létezett hosszított tengelyes változat, de a plusz ajtókkal megtoldott, hatszemélyes kivitel egészen eltér a megszokottól.
A sopronkövesdi Autolivnél tízszázalékos béremelést értek el a múlt heti figyelmeztető sztrájkkal – értesült a Kisalföld.
A legvonzóbb munkahelyek tízes listáján tarolnak a multik, de a 3. helyezett a Szerencsejáték Zrt. A szolgáltató szektorban szeretnénk a leginkább dolgozni.
Négy év után kap ráncfelvarrást az A3-as modellcsalád, melynek köszönhetően frissebb megjelenéssel és kibővített extralistával várja a leendő ügyfeleket.
Megállapodott az Audi Hungaria Motor Kft. vezetősége és a vállalat munkavállalóit tömörítő Audi Hungaria Független Szakszervezet a bérek emeléséről pénteken. A megállapodást várhatóan április 4-én írják alá, a részletekről is akkor adnak tájékoztatást - közölte Czechmeister Mónika, a vállalat kommunikációs vezetője.
Kétórás figyelmeztető sztrájkot tartottak csütörtökön a sopronkövesdi Autoliv járműipari beszállító cég dolgozói, mert nem tudtak megállapodni a cégvezetéssel a béremelésről.
Fenntartja visszadobott két bérajánlatát az Audi és a Kisalföld szerint már belemenne abba, hogy január 1-től, visszamenőlegesen járjon a fizetésemelés a győri dolgozóknak. Megállapodást viszont tegnap sem sikerült kötni, marad a sztrájkveszély.
Akkora turbókat szereltek az RS7 V8-as blokkjára, hogy nem már férnek el a motortérben.
De micsoda demonstráció volt! Semmit nem lehetett belőle látni.
Egy nap, öt hír – amiről ma este beszélnek: Balog Zoltán a változó világra fogta az iskolások túlterhelését. A Volánnál nem lesz sztrájk, máshol, például az Audinál viszont még lehet. A brüsszeli merénylet után folyik a hajsza a terroristák után, ma tíz gyanúsítottat fogtak el. Rémtörténetek kerültek nyilvánosságra a hazai, egyre gyakoribb kórházi fertőzésekről. Meghalt Pozsgay Imre.
A New York-i Autószalonon a wifivel trükköztek.
A német tervezők arra törekedtek, hogy alacsonyan tartsák a Spyder tömegét, ezért megmaradtak a jól bevált vászontetőnél, amely gombnyomásra húsz másodperc alatt eltűnik a csomagtartóban.
A 15-20 ezer forintos emelést nem tartják megfelelő alapnak.
Sztrájkbizottság alakult a sopronkövesdi Autolivnél is.
Általános az elégedetlenség az autóiparban: az Audi mellett három cég, köztük két dunántúli beszállító dolgozói állnak a teljes kétsébeesés szélén – mondta a Vasas Szakszervezeti Szövetség alelnöke.
A németek tavaly elvesztették első helyüket, most egy igazi erőművel vágnának vissza.