Íme a legújabb Audi, egy ezer lóerős, dízel-hibrid mozdony
Valójában nem a négykarikások gyártották, hanem az Alstom, de az Audi embléma azért rákerült az orrára, mert az ingolstadti gyárlétesítményben állították munkába.
Valójában nem a négykarikások gyártották, hanem az Alstom, de az Audi embléma azért rákerült az orrára, mert az ingolstadti gyárlétesítményben állították munkába.
Az Audi RS6 Avant és az RS7 Sportback modellek kaptak egy kis plusz erőt Performance-csomag keretében, így az 560 lóerő helyett már 605 lóerővel gazdálkodhatnak a tulajdonosaik, akik ezt a változatot rendelik.
Háromszáznyolcvan új munkahely létesül a győri Audi-gyárban, a beruházásról ma készülnek bejelentést tenni – írja a Magyar Idők hétfői száma, amely szerint a csalási botrányba keveredett Volkswagen vezére levelet írt Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszternek.
A Volkswagen, az Audi, a Seat és a Skoda is elindított egy külön oldalt, ahol ellenőrizni lehet, érintett-e az adott márka autója a dízelbotrányban.
A Volkswagen-csoporthoz tartozó Audi pénteken bejelentette, a németországi Audi-tulajdonosok már meg tudják állapítani, hogy kocsijukba be van-e építve az emissziós értékek meghamisítását lehetővé tévő szoftver.
Simán elképzelhető, hogy már az Audi TT RS kivitelt tesztelik a Nürburgringen. A teljesítménye 370 lóerő körül lehet, de a hivatalos adatokra még várni kell.
Összesen 2,1 millió Audi A1, A3, A4, A5, A6, a TT, a Q3 és a Q5 modell érintett a VW-motorok miatt kirobbant manipulációs botrányban.
A Volkswagen-csoport éléről szerdán távozó Martin Winterkorn továbbra is tagja a csalási botrányba keveredett német autógyártó legnagyobb részvényese, a Porsche SE vezetésének.
Jelenlegi ismereteink szerint akár 11 millió autóba is kerülhetett az EA189-es kódjelű négyhengeres dízelmotorok valamelyike, amelyeken csaló szoftver futott a környezetvédelmi mérések kijátszására. A kellemetlen ügy egyre jobban behálózza az óriásvállalat minden egységét.
Amennyiben nem sikerül versenyképes motorbeszállítót szereznie a Forma 1-es csapatnak, kiszállhatnak a versenysorozatból - nyilatkozta a csapat egyik tanácsadója.
Nem csak nálunk tartják mulatságosnak az eredetileg Hitler utolsó napjait bemutató filmdráma, A bukás egyik legtragikusabb jelenetének felülírt verzióit – most a hétfőn a börzén óriásit zakózó, a dízelmotorjaival csaló VW-n viccelődnek.
Az Auto Bild című magazin szerint megszületett a döntés arról, hogy 2018-tól csapatot indít a Forma-1-ben az Audi.
Közel félmillió autót kell visszahívnia a Volkswagennek, miután kiderült, hogy a német autógyár olyan szoftverrel szerelte fel négyhengeres Volkswagen és Audi dízeljárműveit, amelyek csak a környezetvédelmi ellenőrzések során produkálnak megfelelő eredményt, a hétköznapokban viszont a megengedettnél akár negyvenszer több káros anyagot eregetnek a levegőbe.
Saját kategóriája legidősebb prémium modellje volt a most kifutó Audi A4-es. Mifelénk mindig is keresi a szemével ezt a modellt az ember, mert nagyjából ez volna a beérkezett polgár autója, ide kéne eljutni. Ebben most sincs hiba, a színvonal maradt, nagyobb is lett, könnyebb is, csendesebb is és még több fedélzeti elektronika szolgálja ki a közönségét. Csak egy kicsit nehéz lesz kiszúrni melyik is az új A4.
A páncélozott, államfői Audi A8 L Security, VR9-es ballisztikai besorolást kapott, amivel nem csak márkán belül, de a konkurenciához képest is az egyik legbiztonságosabb autó, ami ma kapható a piacon.
Három, összességében milliárdos nagyságrendű, mintegy 1500 új munkahelyet teremtő autóipari beruházás megvalósulásáról ír a Magyar Idők keddi számában.
Példát statuált a Német Motorsport Szövetség a DTM legutóbbi, kilökéses botránya okán: a szervezet komolynak mondható büntetéssel sújtotta az esetért felelős pilótát, az Audit és a négykarikás márka legendás csapatfőnökét is.
Nem tudni, hogy milyen céllal készült, mindenestre különleges látvány az előző generációs Audi A3-ból készített hatajtós kabrió.
Az interneten terjedő fotók tanúsága szerint elég bénán landolt egy Audi Q7-es az Egyetem téren, tönkretéve a díszburkolatot.
Az E-tron Quattro Concept tanulmányautó a Q6 előfutárának tekinthető, amely három elektromotorral és 500 kilométeres hatótávval kecsegtet, vagyis igazi Tesla-ellenfélnek ígérkezik.