#BKK



Ennyit sikerült reagálnia a BKK-nak és a T-Systemnek a pénteki botrányra
 

Ennyit sikerült reagálnia a BKK-nak és a T-Systemnek a pénteki botrányra

Meglehetősen rövid és száraz közleményt hozott össze közösen pénteken késő estére az online jegyértékesítéssel kapcsolatos botrány ügyében a BKK valamint a T-System. Napközben a BKK Facebook-oldalát elárasztották a dühös kommentelők, de még a T-Systems német anyacégének oldalát is elérte a népharag.

hvg.hu hvg.hu







Lényegében lehülyézett több százezer magyart a BKK vezérigazgatója
 

Lényegében lehülyézett több százezer magyart a BKK vezérigazgatója

Rendszerszintű kibertámadásokról beszél a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a múlt csütörtökön elindított online jegy- és bérletvásárlási rendszerrel kapcsolatban. A BKK illetékesei láthatóan álomvilágban élnek, a sajtótájékoztatón tulajdonképpen beismerték: nem is gondoltak rá, hogy 2017-ben valaki “bántana” egy rendszert. Aki pedig nem tudja elég jól használni az elektronikus bérlethez a telefonját, az vessen magára. A BKK álláspontja szerint az okos megoldások csak az okos embereknek valók.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu