Fejbe rúgtak a villamoson egy idős férfit
Az utasok nem avatkoztak közbe, és akkor sem segítettek, amikor a sérült utas erre kérte őket.
Az utasok nem avatkoztak közbe, és akkor sem segítettek, amikor a sérült utas erre kérte őket.
A HÉV-kocsik döntő része régóta ütött-kopott már, de akad egy-két kivétel. Igaz, ugrásszerű minőségjavulásról azoknál sem lehet beszélni.
Ahogy ezt egy ideje már megszokhatták az utasok, bármekkora mennyiségű hó esik Budapesten, valamennyit biztosan borul a menetrend. A kérdés csak az, mekkora mértékben. Szerda reggel buszokkal, villamosokkal, sőt a szentendrei HÉV-vel is gond volt.
Használt hibrid buszokat állított forgalomba a BKV Budapesten, a Volvók Dél-Pesten teljesítették első napjukat.
Egy ember könnyebben meg is sérült a hajnali balesetben, amely miatt órákig nem járt a metró.
Az északi szakasz felújítását már megkezdték. A jóval rosszabb állapotban lévő középső valamint déli szakasz rekonstrukciójára ismét kiírták a közbeszerzési eljárást.
Egyre kínosabb a metrópótlónak szánt új buszok ügye, és még mindig bizonytalan, forgalomba állnak-e valaha ezek a járművek.
Összesen harminc pótlóbuszra számítanak a BKV-nál, ha a műszaki feltételeknek megfeleltek a járművek.
A jelek szerint valami nem stimmel a metrópótlásra szánt új magyar buszokkal, mert az első két példányt bemutatták ugyan, de végül mégsem vették át, mert a műszaki tartalmukkal kapcsolatban kifogások vannak.
A BKV a korábbi kifogások ellenére egy szűk körben rendezett ünnepségen mégis átvette a metrópótlásra szánt első két magyar buszt.
Idén elvileg 12 százalékkal emelnék a BKV-dolgozók bérét, hogy vonzóbb legyen buszsofőrnek állni.
Elkészültek a látványtervek, amelyekről kiderül: két állomás neve is megváltozik.
Egyes járműveken egészen elszomorító utazási körülmények uralkodnak. Mutatjuk.
Nagy ívű sajtóeseményt szervezett a BKK, amelyen az elektronikus jegyrendszer következő mérföldkövét, egy érvényesítővel felszerelt buszt mutattak be. Az eseményen azonban hamar kiderült, a bevezetés időpontja még egyáltalán nem ismert, hiszen addig még rengeteg adminisztratív akadályt kell leküzdeni.
Összesen harmincat rendeltek ebből a típusból, néhány darabot készítettek el eddig, de a problémák miatt a BKV egyelőre ezeket sem hajlandó átvenni.
A helyieket kikészíti a zaj. A BKV kézzel keneti a síneket, mert az automata megoldásra kiírt pályázatukra senki sem jelentkezett.
A BKV 2018-ra 12 százalékos béremelést ajánlott, ezt két munkavállalói szervezet elfogadta és a harmadik is kész aláírni azt – így cafeteriával együtt akár 400 ezer forintra növekedhet a villamos- vagy buszvezetők fizetése a fővárosban.
Az Egységes Közlekedési Szakszervezet elnöke szerint a bérfejlesztési javaslat sem jelent megoldást.
Az utolsó metrók éjjel 1-kor indulnak majd a végállomásokról.