Nézze meg a fotókat, folyik be a víz a 4-es metró legtöbb állomásán
Több az olyan állomás a 3,5 éve átadott metróban, ahol látszik a falon valamilyen szivárgás vagy beázás nyoma, mint amelyiken nem. Végigfotóztuk.
Több az olyan állomás a 3,5 éve átadott metróban, ahol látszik a falon valamilyen szivárgás vagy beázás nyoma, mint amelyiken nem. Végigfotóztuk.
Nem is kell nagyon tüzetesen figyelni, szabad szemmel is jól látható vöröses elszíneződések találhatók a felújított orosz metrókocsik tetején. Pontosan ugyanott, ahol a régi metrók a leginkább elrozsdásodtak.
Szerintük az is lehet, hogy csak a lemosott kosz rakódott oda.
Az állami cégek közül a MÁV van a legrosszabb helyzetben itt jelenleg is 262 aktuális álláshirdetés fut, de az önkormányzati dolgozóknál sem jobb a helyzet, ott szinte biztosra vehető a januári sztrájk.
December 23. és január 2. között este és hétvégén is közlekedik majd a 3-as metró. Csakúgy, mint az adventi vasárnapokon. De csak Kőbánya-Kispest és a Lehel tér között.
Idén már született egy formabontónak nevezhető újítás a budapesti metróhálózattal kapcsolatban, és a Közlekedő Tömeg Egyesület szerint ezt meg lehetne fejelni egy újabbal, még ebben az évben.
Elhanyagoltak a három és fél éve átadott 4-es metróvonal megállói. A projekt 452 milliárd forintba került, ám ez nem volt elég arra, hogy megtervezzék a takarítási feladatokat is.
Újra lefejlesztette a T-Systems a BKK online jegy- és bérletértékesítési rendszerét, aminek korábbi verzióját nyáron súlyos hibák miatt kellett visszavonni. Az új verziót szerdán átadták a közlekedési vállalatnak, és javasolják, hogy élesítés előtt még etikus hackerek bevonásával is próbálják ki. Úgy tűnik, ebben a kérdésben a cég tanult a nyári fiaskóból, amikor óriási felháborodást generált a rendszerük biztonsági hibáját leleplező 18 éves srác rendőrségi meghurcolása.
Az Európai Közbeszerzési Értesítőben megjelent hirdetmény szerint kölcsönzött munkaerővel pótolnák a hiányzó ellenőröket, ügyfélszolgálatosokat, adminisztratív dolgozókat.
Délelőtt 10 órára már félórás késést szednek össze. A BKV, a BKK és a Budapest Közút operatív stábülést hívott össze.
Az Index egyik olvasója észlelte az áttörést. Kiderült, hogy az idén „megkezdődött az ingyenes közösségi wifiszolgáltatás kiépítése a város forgalmas tömegközlekedési csomópontjaiban”.
Sokan kritizálták a BKV-t, amiért alig sűrítette a 3-as metró pótlása idején az Újpestet a Lehel térrel összekötő 12-es és 14-es villamost. Megtudtuk, a BKV nem spórolás miatt nem növelte a villamosok számát, hanem azért, mert nincs elég ember, aki azokat elvezetné.
Pótlóbusz közlekedett egy ideig a 24-es villamos helyett a Nagyvárad tér és Közvágóhíd között egy szerda reggeli baleset miatt.
Nagyon rossz állapotban van sok helyen a fővárosi Váci út, beleértve a nemrég kijelölt buszsávokat is. Az új buszok is csak úgy zörögnek-nyekkennek, durvább helyeken még az ütést is érezni, amit a futómű kap. Meddig fogják így bírni a metrópótló buszok? Videó.
Szellős tömegben és gördülékenyen indult az első pótlóbuszos munkanap a hármas metró északi szakaszán, ahol egy évig nem fognak vonatok járni. Sok helyen rendőrök irányították a forgalmat, káosz az első reggelen nem volt. Kérdés, tartható-e mindez a felújítás végéig. Videó.