Eszeveszett száguldásba kezdett az 58-as busz sofőrje, kiakadtak az utasok
A járművön utazók közül többen is szóvá tették a sofőr vezetési stílusát, mire a férfi velük is veszekedni kezdett egy most megjelent történet szerint.
A járművön utazók közül többen is szóvá tették a sofőr vezetési stílusát, mire a férfi velük is veszekedni kezdett egy most megjelent történet szerint.
Hiába pátyolgatta az állam az Ikarus Egyedi Autóbusz Gyártó Kft.-t, a cég képtelen volt időre teljesíteni megrendeléseit, és most csőd fenyegeti.
A 4-es, 6-os mellett szombattól egy másik forgalmas budapesti villamosvonalon, az 1-esen is pótlóbuszokra kell átszállniuk egy szakaszon az utasoknak, mert felújítják a pályát. A Puskás Ferenc Stadion és a Közvágóhíd között dolgoznak majd, ezen a szakaszon a néhány évvel korábbi korszerűsítés idején csak a megállókat építették újjá, a sínekhez akkor csak a Kőbányai útnál nyúltak.
A pestszentlőrinci Királyhágó utcában, közel az Üllői úthoz történt a baleset.
Múlt héten vált széles körben ismertté, hogy a BKV már évekkel ezelőtt megszüntette az utasok, és egyben a BKV-sofőrök védelmét jelentő balesetbiztosítást.
A cég felújításról, korszerűsítésről és 30 éves garanciáról beszél.
Július 7-én kezdődik a fővárosi 1-es villamos egy részének felújítása, a munkát két szakaszban végzik el a nyári szünetben. Újabb pótlóbuszokra lesz szükség. Nyáron lesznek olyan napok, amikor a 3-as metrót ,valamint egy jelentős szakaszon az 1-es és a 4-es, 6-os villamosokat is buszokkal pótolják.
Három buszt töröl állományából a BKV csütörtökön, ezek között egy harmincéves Ikarus sem található, egy alig több mint kétéves magyar elektromos busz azonban igen.
Ahogy egyes gyermekek a sötéttől és a bohócoktól félnek, úgy olyanok is akadnak, akikben a közösségi közlekedés kelt nyugtalanságot. De mint mindenre, erre is van megoldás.
Hétvége óta ismét buszokkal pótolják egy szakaszon a nagykörúti villamosokat. A pálya egy olyan szakaszát építik át, amelyhez a korábbi években egy-egy részen már hozzányúltak, de akkor csak kisfelújítást végeztek. Most komplett rekonstrukciót végeznek nyáron, tehát az alapzattól újjáépítik a pályát, korszerű módszerrel. Európa egyik legforgalmasabb villamosvonalán azonban így sem lesz még a teljes pálya felújítva.
A fővárosi közgyűlés harmadszor is eredménytelenné nyilvánította a városnéző buszok üzemeltetésére vonatkozó koncessziós eljárást. A közgyűlés a városnézést a BKV-val bonyolítaná le, közben a fél éve húzódó ügyben egyre több a furcsaság.
Égési sérüléseket szenvedett a Fókusz riportere, miközben a BKV járatán utazott.
Egyre több a panasz a BKK buszaira, az utasok gyakran nem érzik, hogy menne a klíma. A BKV szerint a buszok működő klímával állnak forgalomba, de napközben meghibásodhat a rendszer.
A hannoveriként, sőt a színük miatt banánként emlegetett használt villamosok beszerzését még Demszky Gábor főpolgármestersége idején kezdték el a járműhiány miatt. Sok utasnak talán az ugrik be elsőre a magaspadlós járművekről, hogy nem szabad ráállni a lépcsőjükre, mert akkor nem nyílnak az ajtók. Most éppen ezeket a lépcsőket javíttatják.
Ahogy elkezdődött a meleg időszak, elindult az is, aminek nem kellene: a Közlekedő Tömeg egyesület 33 fokos meleget mért egy budapesti buszon.
Múlt héten jött a hír, hogy visszatérhet a viccmesélés miatt hat éve elbocsátott budapesti buszsofőr, de a BKV cáfolta ezt.
A BKV a 3-as metró vonalának teljes lezárásakor számít leginkább Bócsa Viktorra, akit néhány éve azért rúgtak ki, mert vicceket mesélt vezetés közben.
Ritka alkalomnak voltunk szemtanúi szerdán késő este a Lehel téren, amikor a BKV magyar gyártású metrópótlónak szánt autóbuszai közül az egyik ténylegesen metrót pótolt. A 180 busz közül mindössze 5 érkezett meg határidőre, azok is csak alkalmanként, általában késő este merészkednek ki metrót pótolni.