Drágán mért izgalom: Magyarországon a BMW M2 CS
Immár Magyarországon is elérhető a 2-es kupé BMW legpotensebb változata.
Immár Magyarországon is elérhető a 2-es kupé BMW legpotensebb változata.
Az alapváltozatnál közel kétszer nagyobb teljesítménnyel bír ez a vadonatúj BMW M4.
A látványos megjelenésű Bovensiepen Zagato végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Alaphelyzetben egy meglepően komfortos és egész tágas sportkupé a 6 hengeres szívű Mercedes-AMG CLE 53, mely igény szerint bármikor megvadítható és élvezetes kanyarvadászatra fogható. Teszten a magyar kéz által rajzolt CLE csúcsmodellje.
A BMW M4 limitált szériás különleges verziójából alig több mint félszáz példány készül.
A Doctor 46. születésnapjára készült BMW M4 CS Edition VR46 kétféle kivitelben érhető el.
Az új M4 CS árából majdnem két alap M4-et lehet vásárolni.
Az M2 legújabb változata elsősorban egyedi külsejéről, szerényebb tömegéről, illetve nagyobb teljesítményéről ismerszik meg.
A legújabb BMW M4 CSL végsebessége bőven meghaladja a 300 km/h-t.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M3 CS csak minimálisan lassabb az erősen limitált szériás M3 CSL-nél.
A BMW legújabb sportkupéja könnyebb a normál M4-nél és ugyanolyan erős, mint a méregdrága, erősen limitált M4 CSL.
Megkezdődött a felfrissített M4 kupé és kabrió hazai értékesítése.
Önerejéből ki tudott mászni az autóból a sofőr.
Megérkezett a kicsit erősebb motorral és modernizált technikával támadó felfrissített BMW M4.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.