550 lovas sportkombiként támad a vadonatúj BMW M3 CS Touring
Érkezőben az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Érkezőben az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
A limitált szériás brit kisautó talán a legszebb színben, British Racing Green fényezéssel csábít vásárlásra.
Állami támogatás hiányában már nem olyan vonzók a lokálisan zéró emissziós modellek, mint korábban.
A BMW, az Audi és a Mercedes vezetőivel tárgyalt Nagy Márton, és megegyeztek abban, hogy az autóipar korlátozása rossz lenne az EU-nak, ahogy a kínai elektromos autók büntetővámja is.
Megérkeztek az első hivatalos gyári fotók a BMW negyedik generációs vadonatúj X3-as divatterepjárójáról.
Az Aqua Blue szállodaként jelenleg nem üzemel, de tele van vendégmunkásokkal.
255 extra lóerővel és 300 Nm-nyi nyomatéktöbblettel támad napjaink egyik legizgalmasabb BMW-je.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
Míg ma már V12-vel és V8-cal sem kapható a 7-es BMW, ebben a most leporolt régi példányban egy V16-os motor rejtőzik.
Ez az egész visszafogott külsejű 2-es kupé BMW olyan erős, mint egy Bugatti Chiron.
Érkezőben a valaha készült legerősebb Land Rover Defender, melynek V8-as szíve BMW eredetű.
A plugin hibrid hajtásláncú BMW XM már alaphelyzetben sem nevezhető szerény SUV-nak, hát még ebben az új kivitelében.
Testközelből ismerkedtünk meg a BMW szupermodern magyar gyárában készítendő első villanyautó előfutárával, a látványos Vision Neue Klasse X prototípussal.
A plugin hibrid hajtásláncú új M5 kombi leleplezéséig az i5 M60 xDrive Touring a legpotensebb puttonyos BMW.
Nem SUV és nem is zöld rendszámos, viszont igen praktikus és nagyon keveset fogyaszt az új BMW 520d Touring.
Az újdonság a kompakt Cooper és a Countryman szabadidőautó közé ékelődik be.
Minden korábbinál nagyobb méretben, tisztán elektromos és benzines izmos hajtásláncokkal, valamint formabontó hatalmas körkijelzővel támad a teljesen új Mini Countryman, melyet Lisszabon környékén volt szerencsénk elsőként kipróbálni.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.