Kevésen múlt, hogy ne üssön el rögtön két embert a piroson áthajtó BMW-s
Egy fedélzeti kamera rögzítette a jelenetet.
Egy fedélzeti kamera rögzítette a jelenetet.
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
A kiváló állapotúnak ígérkező limitált szériás bajor sportkupéval eddig kevesebb, mint 55 ezer kilométert tettek meg.
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
Megérkezett az iX1 korábbinál gyengébb, de nagyobb hatótávú új alapmodellje, melynek 204 lóereje sokak számára még így is bőven elegendő lehet.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Nem kérdés, hogy a "vesék" jövőben is nagyon hangsúlyos szerepet kapnak.
Az életvédelemre fókuszáló új X5-ös mozgatásáról egy lágyhibrid technikával kiegészített V8-as benzinmotor gondoskodik.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
Kihívásokkal teli offroad pályán ismerkedtünk meg testközelből a német, brit, osztrák és francia génekkel rendelkező új kockaformájú terepjáróval, a benzines/dízel BMW hajtáslánccal szerelt Ineos Grenadierrel.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
Az 5-ös BMW méret és felszereltség tekintetében is felzárkózott egy picit a 7-es sorozathoz.