A BMW vezére szerint az elektromos autók egyeduralma miatt zsarolhatóvá válik Európa
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Elhibázottnak tartja a belsőégésű motorok tiltását.
Nem kérdés, hogy a "vesék" jövőben is nagyon hangsúlyos szerepet kapnak.
Az életvédelemre fókuszáló új X5-ös mozgatásáról egy lágyhibrid technikával kiegészített V8-as benzinmotor gondoskodik.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
Kihívásokkal teli offroad pályán ismerkedtünk meg testközelből a német, brit, osztrák és francia génekkel rendelkező új kockaformájú terepjáróval, a benzines/dízel BMW hajtáslánccal szerelt Ineos Grenadierrel.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Az 5-ös BMW méret és felszereltség tekintetében is felzárkózott egy picit a 7-es sorozathoz.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg picit túl szerénynek találja a bajorok új flagship szedánjának külső megjelenését.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
A biturbó hathengeres gázolajos egységben a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Állami támogatásból, a Magyar Falu Program támogatásával vásárolták a sportautót. Úgy tűnik, Karancslapujtő túllendült a válságon.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
Ilyen egy mai modern, környezetkímélő-hajtású polgári „tank".
A divat, úgy tűnik, itt is nagyon befolyásolja, melyik modell tűnik éppen jobb választásnak.
Mindig is az egyik leginkább vitatott modell volt a palettán.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.