Szépészeti beavatkozás? Beültünk a legnagyobb BMW-be, a megújult X7-esbe
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
Az X7-es elérkezett életciklusa feléhez, így átesett az ilyenkor szokásos ráncfelvarráson, mely többek közt új külsőt és modernizált belsőt hozott magával.
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.
A Wiesmann újdonsága a legnagyobb csendben és kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Az újdonság 180 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint a méregdrága M5 CS.
Vázoljuk, hogy egy alternatív világban milyen designt kaphatna a bajor gyártó új luxusszedánja.
A nőt garázdaság és könnyű testi sértés miatt hallgatták ki.
A megosztó külsejű bajor luxusszedánnak körülbelül így festene a Touring kivitele.
A BMW-csoport értékesítési főnöke szerint a Tesla jó ideig volt egyedülálló helyzetben az elektromos autóival, de "ennek vége".
A bajor gyártó bőven 500 lóerő feletti elektromos luxusautójának alaposan megkérik az árát.
A bajor gyártó vadonatúj luxusszedánja benzines, dízel és elektromos változatban egyaránt elérhető.
A felfrissített X7-es szabadidő-autó a méretét és tömegét meghazudtoló módon alig több mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
Érkezőben a megoldás azok számára, akiknek az M3 Competition esetleg túl unalmas.
Hangtalan suhanás vagy kiváló 6 hengeres orgánum? Instant gyorsulás vagy hamisítatlan vezetési élmény? Lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás vagy alacsony tömeg? A bajor gyártó kínálatában mindenki megtalálhatja a számítását.
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.